۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قرعه‌كشی لیگ بسكتبال باشگاه‌های غرب آسیا، تیم‌های خوزستانی در گروه مرگ قرار گرفتند. این پیكارها از 22 اسفند در اردن آغاز می‌شود و از ایران سه تیم نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام و شیمیدر به اردن می‌روند.

گروه مرگ برای خوزستانی‌های بسكتبال

به گزارش خبرورزشی طبق قرعه تیمهای الریاضی لبنان، نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام و راما... فلسطین در گروه یك و تیمهای شیمیدر، ساجس لبنان و المینا عراق در گروه دوم قرار گرفتند. با این حساب، پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان گروه سختی دارند، چراكه الریاضی نایبقهرمان آسیا قدرتش را به رخ هر حریفی میكشد. پتروشیمی بندرامام قهرمان دوره قبل وابا و تیم سوم آسیا در كنار نفت آبادان، با مهرههای كارساز ملی یكی از خطرناكترین تیمهای تازهوارد وابا محسوب میشود. هر چند از حالا بتوان راما... فلسطین را سادهترین حریف دانست، ولی باید تا روز موعود منتظر ماند و دید كه چه بازیكنان و خارجیهایی را به همراه دارد.

مهران شاهینطبع، سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام و قهرمان دوره قبل درباره این شرایط میگوید: «گروه بسیار سختی است و نمیتوان به سادگی از آن صحبت كرد. تنها باید روی تكتك لحظاتی كه به میدان میرویم بابرنامه باشد تا ثانیهای را از دست ندهیم. چون حریفان خطرناكی پیشروی ماست.»

او هر چند نتوانست حامد حدادی را به تركیب خود اضافه كند اما از شرایط فعلی بازیكنانش هم راضی به نظر میآید: «به نظرم بازیكنان این فصل بهتر از گذشته هستند. باید شرایط خوبشان را حفظ كنند تا بتوانند بازیهای خوبی را به نمایش بگذارند.»

حماد سامری، سرمربی نفت آبادان كه اولین بار لیگ غرب آسیا را تجربه میكند از قرار گرفتن در گروه مرگ میگوید: «بازیهای بسیار سختی را تصور میكنم. چراكه تیمهای دوم و سوم آسیا در این گروه هستند. فكر میكنم سختتر از این دیگر نمیشد اما به شخصه خوشحال هستم. ضمن اینكه از بین دو تیم مدعی حاضر در گروه، ما كمترین استرس را داریم. چون اولین حضور را تجربه میكنیم. در هر حال پیشبینی سخت است و امیدوارم به عنوان نماینده ایران نمایش خوبی داشته باشیم.»

همچنین طبق اعلام كمیته داوران صادق قنبری، محمدرضا صالحیان و محمد رجبی برای قضاوت در این دوره راهی امان میشوند. این رقابتها سهمیه انتخابی 22 دوره كاپ باشگاههای آسیا در شنزن چین هم میباشد. تیمهای قهرمان و نایبقهرمان راهی این پیكارها میشود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی