نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید تا این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

3 امتیاز شیرین برای پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی،در ادامه بازیهای هفته بیستوچهارم لیگ برتر فوتبال، تیمهای پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تک گل دقیقه 16 مهدی طارمی حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

پرسپولیس با این پیروزی 56 امتیازی و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد. استقلال خوزستان هم با 32 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

این آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر در سال 95 بود و سرخپوشان با این پیروزی پیش از بازی هفته آینده خود در لیگ قهرمانا آسیا به هواداران خود عیدی دادند.

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی،حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا،محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سجاد عاشوری، مهدی مومنی، آرش افشین، حسن بیت سعید، آلویز نانگ
سرمربی: سیروس پورموسوی

 

دقایق حساس:

دقیقه 3: روی حرکت طارمی و امیری، مهاجم جنوبی با ضربه سر قصد داشت پاس تک به تک را برای امیری مهیا کند که شیخ ویسی با خروجی موفق مانع از فرصت گلزنی پرسپولیس شد.

دقیقه 6: ارسال از سمت چپ توسط محسن مسلمان با ضربه سر سروش رفیعی همراه شد که توپ با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 9: توپگیری و پرس از هافبک های پرسپولیس و ارسال پاس از سوی مسلمان به شش قدم برای طارمی فرصت خوبی برای ضربه زدن در تعلل مدافعان استقلال خوزستان ایجاد کرد که باز هم شیخ ویسی ناجی تیمش شد و توپ را دفع کرد.

دقیقه 21: پرسپولیس بعد از ثبت گل دوم موفق شده بود در ضدحمله با دروازه بان حریف تک به تک شود و در حالی که طارمی توسط مدافع حریف متوقف شد، امیری دروازه را گشود اما داور به نشانه خطا در سود خود دمید و یک ضربه ایستگاهی نصیب سرخپوشان کرد که آنها در استفاده از آن ناکام ماندند.

دقیقه 35: موقعیت خوبی در ضد حمله نصیب مهدی طارمی شد که این بازیکن در حال حرکت به محوطه جریمه توسط سالاروند متوقف شد و داور بازیکن استقلال را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 37: حرکات تکنیکی و فوق العاده محمد انصاری پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان در نهایت با خطای طیبی همراه شد و یک ضربه ایستگاهی نصیب پرسپولیس شد که سروش نتوانست از آن استفاده کند.

دقیقه 38: روی توپ برگشتی از کرنر، فرشاد احمدزاده ضربه ناقصی به توپ زد که با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 41: محسن مسلمان طراحی یک حمله را برعهده گرفت و با پاسکاری های کوتاه خود را به پشت محوطه جریمه استقلال رساند اما ضربه آخر را بی دقت به بالای دروازه حریف زد.

دقیقه 43: ضربه ایستگاهی از منطفه ای مناسب برای استقلال خوزستان که بیت سعید به عنوان مامور این ضربه آن را به دیوار دفاعی پرسپولیس کوبید تا یک کرنر برای آبی پوشان شکل گیرد.

دقیقه 49: حرکت انفرادی فوق العاده از سوی محسن مسلمان و پاس دیدنی او به مهدی طارمی که نصیب شیخ ویسی شد و یک گل را از پرسپولیس دریغ کرد.

دقیقه 52: فرار وحید امیری روی پاس در عمق طارمی با خروج به موقع شیخ ویسی همراه شد اما ضربه دروازه بان استقلال خوزستان با برخورد به امیری نزدیک بود اشتباهی بزرگ از سوی دروازه بان آبیپوش رقم بزند که با خوش شانسی توپ مسیر اوت را در پیش گرفت.

دقیقه 54: روی خطای احمدزاده، پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی نصیب استقلال خوزستان شد که این ضربه ایستگاهی توسط پیمان شیرزادیبا اختلافی کم به بیرون رفت.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی