۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا معتقد است دو ستاره جوان تیمش پتانسیل بهتر شدن را دارند.

توصيه گوارديولا به استرلينگ و سانه

به گزارش روزنامه خبرورزشی، پپ گوارديولا به رحيم استرلينگ و لروي سانه گفته كه بايد بازيشان را تقويت كنند. هر دوي اين بازيكنان از كليديترين مهرههاي سيتي براي اوجگيري در اين فصل بودهاند و خط دفاعي حريفان را در هم كوبيدهاند. پپ از عملكرد اين دو راضي است اما ميخواهد چالشهاي بيشتري را پيشروي اين دو ببيند: «استرلينگ خيلي بازي كرده، ميزان حضورش در مسابقات زياد بوده. هميشه تعداد فرصتهايي كه يك بازيكن ميسازد و اينكه از روي چند موقعيت به گل دست پيدا ميكند اهميت زيادي دارد. او پنالتي گرفته و بدون توپ هم بازيكن خطرناكي است. در پرس كردن و خيلي كارهاي ديگر هم مهارت دارد. در مورد لروي هم دقيقاً همينطور است اما او بايد پيشرفت كند. دلم نميخواهد كه فكر كند تا الان به همه چيزي كه لازم بوده رسيده و همين سطحي كه در آن قرار دارد به اندازه كافي خوب است. او ميتواند از اين بهتر باشد. به خصوص در مورد نكات ساده بازياش. او هنوز هم در سادهترين كارها مرتكب اشتباه ميشود.»

 

پپ از كمكي كه استرلينگ و جان استونز به سانه 21 ساله براي وفق پيدا كردن با فوتبال انگليس كردهاند ممنون است. اين بازيكن از شالكه وارد ليگ برتر شد: «مردم فكر ميكنند كه ظرف چند ثانيه ميشود با همه چيز تطابق پيدا كرد. او به زمان نياز دارد. از وقتي او به تيم پيوسته بچهها به خصوص رحيم و استونز خيلي به او كمك كردهاند. كيفيت بازياش از روز اول خيلي بالا بود. فيلمهاي زيادي از بازيها را به او نشان داديم و روي اشتباهاتش تأكيد كرديم تا بداند كجاي كارش درست نيست. نميشود انتظار داشت كه يك بازيكن در 20 يا 21 سالگي همه چيز تمام باشد. براي كامل شدن به زمان زيادي نياز است.»

 

اين دو بازيكن كم سن و سال شوخطبعي را هم در اين ميان از ياد نبردهاند و رختكن را با رفتارهايشان به هم ريختهاند. مثلاً آنها يحيي توره 34 ساله را دست مياندازند و به او لقب «عمو» را دادهاند. پپ از رفاقت آنها خوشحال است چون حس ميكند اين مسئله به تقويت روحيه تيم منجر ميشود: «نزديك بودن بچهها به همديگر برايم بسيار خوشايند است. الان روحيه تيم از همه زمانهاي ديگر بالاتر است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی