نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مشکلات مالی زیادی وجود دارد و از هواداران برای کمک به باشگاه استمداد طلبید.

کریمی هم یک میلیون به حساب باشگاه ریخت

به گزارش خبرورزشی، در پی صحبتهای طاهری برخی هنرمندان پرسپولیسی کمپین کمک به عدم کسر امتیاز از پرسپولیس را راهاندازی کردند.

پژمان بازغی، محسن افشانی، بهنوش بختیاری، حامد همایون، فرزاد فرزین، بهرنگ علوی، حامد تهرانی، علی زند وکیلی، مریم حیدرزاده، سپیده خداوردی، معصومه کریمی، نفیسه روشن، مارال فرجاد و... جزو هنرمندان پرسپولیسی به شمار میروند که به این کمپین پیوسته و حتی پژمان بازغی مبلغی به حساب باشگاه واریز کرد تا چراغ اول را روشن کرده باشد.

اما شاید جالبتر از همه پیوستن جادوگر به کمپین کمک به عدم کسر امتیاز از پرسپولیس باشد. علی کریمی که از محبوبیت خاصی هم نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است به صورت نمادین مبلغ یک میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کرد.

کمک مالی جادوگر به باشگاه پرسپولیس میتواند عاملی باشد که سایر هواداران این تیم هم وارد این کمپین شوند. گفته میشود باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مبلغی حدود 5/8 میلیارد تومان به دلیل شکایت مربیان و بازیکنان خارجی طلبکار به آنان بدهکار است و پروندهای مفتوح در فیفا دارد.

به همین دلیل سرخپوشان تهرانی در خطر کسر امتیاز قرار دارند و بدین روی هنرمندان پرسپولیسی و علی کریمی دست به کار شدند تا به تیم محبوبشان کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی