۰
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بین تمام بازیکنان استقلال خسرو حیدری بیشترین تعداد بازی را به خود اختصاص داده است چه در بازی های لیگ برتر چه در بازی های لیگ قهرمانان آسیا که حضور او در این فصل از بازی های آسیایی باعث شد تا کاپیتان دوم استقلال رکورد فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب سابق را نیز بشکند.

عکس| رکورددار استقلالی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرورزشی، خسرو حیدری برای پاس تهران و همدان ۷۰ بار در لیگ و ۶ بار در جام حذفی به میدان رفت و بعد از آن در سال ۸۷ در بازگشت به استقلال نیز بازی های زیادی انجام داد. کاپیتان دوم آبی پوشان بعد از پیوستن به استقلال در سال ۸۷، تنها در یک فصل (۹۰-۸۹) به سپاهان رفت و در آن سال برای این تیم ۳۱ بازی در لیگ، ۲ بازی در جام حذفی و ۷ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و در مابقی سالها موفق شده در مجموع لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۲۶۰ بار با پیراهن استقلال به میدان برود.حیدری در این ۲۶۰ بازی که برای استقلال انجام داده ۶ بار نیز موفق به گلزنی شده و البته آمار فوق العاده ۵۵ پاس گل را هم از خودش به جای گذاشته است.

جالب ترین رکورد مربوط به خسرو حیدری به تعداد بازیهای این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا برمیگردد. حیدری که تا قبل از حضور با آبی پوشان در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان با ۳۸ بازی آسیایی بعد از آرش برهانی و فرهاد مجیدی که هر کدام با ۳۹ بازی از این حیث رکورد دار بودند در رده سوم قرار داشت اما با پشت سر گذاشتن دو بازی مقابل تیم های الاهلی و التعاون، تعداد بازی های آسیایی اش را به عدد ۴۰ رساند تا رکورد بیشترین تعداد بازی در بین بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود به ثبت برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی