نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جان تری از باشگاه وست‌برومویچ برای فصل بعد پیشنهاد جدی دارد.

علاقه‌مندی وست‌بروم به تری

به گزارش روزنامه خبرورزشی، وستبرومويچ گزينه پيشنهاد دادن به چلسي را براي خريدن جان تري بررسي ميكند. توني پوليس مربي اين تيم تأييد كرده كه آنها ممكن است در تابستان براي مذاكره با مدافع كهنهكار آبيپوشان لندني وارد عمل بشوند. البته آنها يكبار هم در ژانويه جواب منفي شنيدهاند.

 

پوليس ميخواهد براي فصل آينده خط دفاعياش را تقويت كند چراكه يوناس اولسون سوئدي آنها را ترك خواهد كرد. با توجه به اينكه قرارداد كاپيتان چلسي با اين تيم رو به پايان است اين ميتواند شروع تازهاي برايش باشد. پوليس ميگويد: «ماه ژانويه او تصميم گرفت در چلسي بماند. دوست داشت به همكارياش ادامه بدهد تا كارش را با جام قهرماني تمام كند. نميدانم چند بار قهرمان شده اما جان ميخواست باز هم قهرماني را تجربه كند. اگر در تابستان از پيشنهادمان استقبال كند ما با او مذاكره ميكنيم تا ببينيم چقدر امكانات ميتوانيم در اختيار او بگذاريم. هنوز نميدانيم كه چه ميشود و آيا او قرارداد تازهاي را با چلسي امضا خواهد كرد يا نه. من هميشه معتقد بودهام كه او بازيكن بسيار خوبي است. فقط بايد ديد چطور ميتوانيم مذاكرات را پيش ببريم.»

 

گرت مك اولي 37ساله همبازي اولسون نيز به زودي قرارداد جديد يك سالهاي را با اين تيم امضا خواهد كرد. پوليس هم كه تا پايان فصل بعد با وستبروم قرارداد دارد ميتواند آن را يك ساله تمديد كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی