۰
یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، آبی‌پوشان شناخت کافی از تیم‌های ازبکستانی دارند.

رحمتی: عدالت رعایت می‌شد تیم دوم جدول لیگ بودیم

به گزارش خبرورزشی، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: ما در سالهای گذشته همواره با تیمهای ازبکستانی همگروه بودیم و شناخت کافی از آنها داریم و میدانیم که تیم قدرتی هستند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال افزود: تیمهای ازبکستانی تکیه بر قدرت بدنی و کار تیمی دارند. همانطور که آقای منصوریان گفت ما این تیم را آنالیز کرده و شناخت کافی از آن داریم. امیدوارم پیش از سال جدید عید خوبی به هواداران و هممیهنان بدهیم.

وی به تمجید از هواداران تیم استقلال پرداخت و خاطرنشان کرد: هواداران ما شرایط را به خوبی درک میکنند. ما در ابتدای فصل تغییراتی داشتیم و نتوانستیم در ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم، اما رفته رفته خودمان را بالا کشیدیم و توانستیم به رده سوم جدول ردهبندی برسیم. اگر عدالت رعایت میشد ما الان در رده دوم جدول ردهبندی لیگ برتر ایران بودیم. الان هم همچنان چند بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده و ما میتوانیم خودمان را به ردههای بالاتر برسانیم، چون فاصله زیادی با تیم دوم جدول نداریم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: ما همچنین نیمنگاهی هم به قهرمانی داریم و حالا هم که در کوران لیگ قهرمانان آسیا هستیم امیدوارم هواداران همچنان به حمایتشان از ما ادامه دهند و به حواشی توجه نکنند. ما پیش از این بازی تصمیم گرفتیم که تا پایان دیدار مقابل لوکوموتیو صحبتی انجام ندهیم و حالا امیدواریم که هواداران مانند بازی با سایپا ما را حمایت کنند تا بتوانیم فردا سه امتیاز را به آنها تقدیم کنیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی