نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایران در ماه های آتی دو بازی دوستانه با تیم های ارمنستان و عراق برگزار خواهد کرد.

تاریخ بازی ایران – عراق در کربلا مشخص شد

به گزارش خبر ورزشی، تیم ملی که مهیای بازی با قطر و چین در روزهای 3 و 8 فروردین می شود تمرینات خود را با 9 بازیکن استارت زده و این تمرینات از روز چهارشنبه و با دعوت همه بازیکنان شکل جدی تری به خود خواهد گرفت. تیم ملی روز 28 اسفند در استادیوم آزادی تهران و در غیاب تماشاگران و خبرنگاران مصاف دوستانه ای با عراق خواهد داشت و بعد از این باز ی ها کارلوس کی روش لیست نفرات نهایی برای دو بازی یاد شده را منتشر خواهد کرد. 
اما در پی امضای تفاهم نامه  همکاری با کشورهای ارمنستان و عراق فدراسیون فوتبال کشورمان برگزاری دو بازی دوستانه با دو تیم یاد شده در خاک این کشورها را برنامه ریزی کرده است. 
اولین بازی ایران 5 ژوئن برابر با 15 خرداد در شهر ایروان خواهد بود. هم چنین مصاف دوستانه با عراق در استادیوم تازه تاسیس شهر کربلا برگزار می شود. تاریخ برگزاری این بازی دوستانه هم مشخص شده است. 12 اکتبر برابر با 20 مهر هم قرار است دو تیم ایران و عراق در استادیوم تازه تاسیس و البته زیبای شهر کربلا به مصاف هم بروند. 
 
 
گفتنی است بر خلاف تصور مراسم افتتاحیه این استادیوم همان طور که در تصاویر برگزیده مشخص است برگزار شده و برگزاری بازی دوستانه ایران  - عراق در این استادیوم به واقع برای برگزاری مراسم افتتاحیه استادیوم نیست. همان طور که اشاره شد این بازی در راستای امضای تفاهم نامه همکاری بین دو کشور برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی