۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی جوانان در جام جهانی زیر 20 سال و در گروه c بازی ها با تیم پرتغال همگروه شده است.کشور کی روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران.

کی روش و قطع ارتباط با پیروانی!

 
به گزارش خبر ورزشی، کی روش رابطه بسیار گرمی با امیر حسین پیروانی دارد. او پیش از حضور تیم ملی جوانان در جام ملت های آسیا بارها و بارها در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شد و به بازیکنان جوان برای حضور شایسته در جام ملت ها توصیه های فنی کرد و این توصیه ها در نهایت موثر وقاع شد چرا که تیم ملی با کسب عنوان سومی در این بازی ها به عنوان یکی از چهار نماینده آسیا به جام جهانی صعود کرد. کی روش هم چنین به دفعات در دفتر شخصی خود در کمپ تیم های ملی میزبان امیر حسین پیروانی بود و برنامه های او را مرور می کرد و آنچه که به ذهنش می رسید را به این مربی جوان انتقال می داد.
اوج دوستی کی روش و امیر حسین پیروانی بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان با تیم ملی جوانان قبل از حضور جوانان ایرانی در بحرین بود. بازی ای که در استادیوم آزادی و در پشت درهای بسته انجام شد و تیم کی روش 3-0 پیروز شد. 
طبیعتا این رابطه در ادامه مسیر گرم نخواهد بود. دست کم کی روش دیگر از نظر فنی به امیر حسین پیروانی مشاوره نخواهد داد چرا که ایران همگروه کشورش شده است. پرتغال. به واقع این طور می توان گفت رابطه فنی این دو مربی از این پس قطع خواهد شد. 
جالب اینکه کی روش خود قبلا سرمربی تیم ملی جوانان پرتغال بوده و به همراه این تیم قهرمان جام جهانی شد. 
مراسم قرعه کشی جام جهانی امروز در کره جنوبی برگزار شد و ایران در گروه c بازی ها با تیم های پرتغال – زامبیا و کاستاریکا همگروه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی