نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی روش 6 بازیکن پرسپولیس را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

6 پرسپولیسی به تیم ملی دعوت شدند

با اینکه گفته می شد سرمربی تیم ملی به دلیل اختلاف با برانکو هیچ یک از بازیکنان این تیم را به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد کرد 6 بازیکن اردوی گذشته در اردوی جدید حضور خواهند داشت.

 به گزارش خبر ورزشی،  19 بازیکن از سوی کارلوس کی روش - به اردوی تدارکاتی که از 26 تا 28 اسفند در تهران برگزار می شود دعوت شدند که اسامی آنها از این قرار است: 
محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، رامین رضاییان، وریا غفوری، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، محمد انصاری، مسعود ابراهیم زاده، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، عزت اله پورقاز، مهدی ترابی، مرتضی تبریزی، ساسان انصاری، احسان پهلوان، مهدی طارمی و وحید امیری
بازیکنان دعوت شده باید روز پنجشنبه 26 اسفندماه ساعت 18 در هتل آزادی خود را به کادر فنی معرفی کنند.
لازم به توضیح است، لیست نهایی  تیم ملی  برای بازی  با قطر و چین بعد از برگزاری این اردو در تاریخ 29 اسفند اعلام می شود.
بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به تفکیک باشگاه ها 
*محمد رضا اخباری (تراکتورسازی)
*مسعود ابراهیم زاده (گسترش فولاد)
*علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، محمد انصاری، مهدی طارمی، وحید امیری (پرسپولیس)
*محمد رشید مظاهری، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (ذوب آهن)
*وریا غفوری، امید ابراهیمی (استقلال)
*پژمان منتظری (الاهلی)
*مرتضی پورعلی گنجی (السد قطر)
*احسان حاج صفی (سپاهان)
*عزت الله پورقاز، مهدی ترابی (سایپا)
*ساسان انصاری (فولاد)
از پرسپولیس 6 بازیکن و از استقلال دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. از جمع لژیونرها هم فقط دو بازیکن به اردو تیم ملی دعوت شده اند و دیگر بازیکنان به دلیل محدودیت روزهای فیفا در آستانه بازی به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد. پیش تر گفته می شد از تراکتورسازی تنها یک بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد این پیش بینی درست از آب در آمد. بعد از پرسپولیس ذوب آهن به سه سهمیه بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی دارد. مهدی ترابی بازیکن سایپا بعد از مدت ها مصدوومیت بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده. هم چنین در حالی که گفته می شد وریا غفوری به دلیل مصدومیت شانس بازی با قطر و چین را از دست داده به اردوی تیم ملی دعوت شده و این نشان می دهد مصدومیت او از ابتدا جدی نبوده است. استقلال خوزستان هیچ بازیکنی در اردوی تیم ملی ندارد. این در حالی است که استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت.

عدم دعوت از حسین ماهینی - کمال کامیابی نیا و هم چنین سروش رفیعی در نوع خود جالب است. محمد انصاری از پرسپولیس در حالی به اردوی تیم ملی دعوت شده که در بازی های اخیر این  تیم در پست مدافع میانی بازی کرده است در حالی که مدافع چپ است. در آخرین اردوی تیم ملی در اردوی دبی علیرضا بیرانوند - رامین رضاییان - سید جلال حسینی - محمد انصاری - کمال کامیابی نیا - سروش رفیعی - وحید امیری و مهدی طارمی حضور داشتند که از این جمع کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند. داریوش شجاعیان - هافبک گسترش فولاد از غایبان بزرگ این اردو است. آندو تیموریان هم به رغم بازی برای تیم نفت تهران به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی