۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانشگاه آزاد در هفته آخر لیگ برتر تكواندو جام خلیج‌فارس، یادواره شهدای تكواندوی مدافع حرم، قهرمانی را از چنگ شهرداری ورامین، قهرمان سه دوره، درآورد. در ایستگاه پایانی این رقابت‌ها چهار دیدار برگزار شد كه دانشگاه آزاد به دلیل انصراف جوانه با پیروزی ۸- صفر شیاپچانگ را ترك و با ۳۶ امتیاز قهرمانی‌‌اش را تثبیت كرد.

خليفه‌: به جوانان اعتماد كرديم قهرمان شديم

به گزارش خبرورزشیشهرداری ورامین هم بعد از سه عنوان قهرمانی متوالی با ۳۳ امتیاز نایب قهرمان شد و پاس قوامین با ۲۵ امتیاز در جای سوم ایستاد. در مهمترین بازی این هفته، دو تیم شهرداری ورامین و پاس قوامین به تساوی ۴-۴ رضایت دادند تا پاسیها عنوان سومی را به نام خود به ثبت برسانند. در این باری حساس و سرنوشتساز سروش احمدی، مهدی قیاسیزاده و كامران مردانیپور برای پاس قوامین و محمدسالار وحیدی، پوریا عرفانیان، ابوالفضل قشقایی و مهدی جلالی برای شهرداری ورامین پیروزی به ارمغان آوردند. در ادامه، هیأت تكواندوی شمالشرق مقابل شهدای مدافع حرم ساری تن به شكست داد و در آخرین دیدار دو تیم لوازم خانگی كن و یاسین پیشروی البرز به تساوی ۴ -۴ رضایت دادند.

سیدنعمت خلیفه، سرمربی دانشگاه آزاد، پس از قهرمانی تیمش میگوید: «قهرمانی لیگ را با بازیكنان جوان با میانگین سنی زیر20 سال به دست آوردیم. بازیكنان تیم دانشگاه از نوجوانان این باشگاه به لیگ برتر اضافه شده بودند و سعی كردیم به جوانترها اعتماد كنیم. خوشحالم كه این سیاست جواب داده و با تیمی جوان بعد از 3 سال كه تنها به عنوان نایب قهرمانی میرسیدیم، توانستیم با افتخار بر سكوی قهرمانی بایستیم. به همین خاطر از زحمات تمام بچهها و مسئولان دانشگاه آزاد كه حمایت خوبی از ما داشتند تشكر میكنم.»

سرمربی دانشگاه آزاد به هزینهها اشاره میكند: «یك سوم بعضی از تیمها پول نداشتیم اما بر این باور بودیم كه میتوانیم به قهرمانی برسیم، البته برای سال آینده در اوزانی كه مشكل داریم بازیكن جدید جذب میكنیم تا همچنان روی نوار پیروزی بمانیم.»

خلیفه به داوریها اشاره میكند: «داوران در این فصل از رقابتها عملكرد خوبی داشتند و شخصاً در طول فصل اصلاً به نحوه قضاوتها اعتراضی نداشتم.»

سازمان لیگ در ایستگاه آخر سعید رجبی، سیدنعمت خلیفه، حسین جدیری و كیومرث چگینی را به ترتیب به عنوان بهترین بازیكن، مربی، داور و سرپرست انتخاب و معرفی كرد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی