نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کافی است لحظه ای در چهره اش دوست داشتنی اش تمرکز کنید تا متوجه شوید هنوز با تمام وجود عاشق فوتبال است. دیگو آرماندو مارادونا تنها یک نابغه در فوتبال دنیا نیست. بی تردید او نقشی اساسی در محبوبیت این ورزش در دنیا داشته است. ستاره ای که هنوز هم نظیرش در دنیای فوتبال رو نشده است.

گزارش ویژه| عشق تمام نشدنی دیگو به فوتبال

به گزارش خبرورزشی مارادونا بزرگ امروز در مراسم قرعه کشی جام جهانی جوانان حضور داشت و با همان خنده های دوست داشتنی اش قرعه ها را از سبد بیرون می کشید. فوق ستاره ای که در کنار پله به عنوان مهم ترین فوتبالیست قرن بیستم شناخته شده است.

مارادونا امروز با رفتارش در قرعه کشی جام جهانی جوانان نشان داد هنوز شیفته فوتبال است. درست مانند دوران بازیگری اش که جادوگری می کرد و عاشقانه فوتبال بازی می کرد.
 
بوسه بر جام پسران مستعد فوتبال
در مراسم امروز قرعه کشی جام جهانی جوانان از جام قهرمانی این رقابت ها نیز رونمایی شد. این جام در دستان دیگو مارادونا اسطوره تمام نشدنی فوتبال دنیا قرار گرفت و دیگو نیز بر این جام بوسه زد.
بوسه دیگو بر جام در حالی رخ داد که در دوره های مختلفی در فوتبال ملی تجربه ایستادن بر بام فوتبال جهان را تجربه کرده بود و بارها جام قهرمانی رویدادهای ملی را بالای سر برده بود.
مارادونا در گذشته نیز سابقه قهرمانی در جام جهانی جوانان را داشت اما شاید مهم ترین بوسه او بر جام قهرمانی در رویدادهای ملی در سال ۱۹۸۶ رقم خورده بود. جایی که اوبه همراه تیم ملی آرژانتین موفق شده بود قهرمان جام جهانی شود و یک تنه آرژانتین را بر قله فوتبال جهان قرار دهد.
 
 
دو مارادونا برای قرعه کشی جوانان
هواداران فوتبال دورانی که اولین بار نام پابلو آیمار بر سر زبان ها افتاده بود را به خوبی به خاطر دارند. در فوتبال آرژانتین در چندین مقطع بازیکنانی مطرح شده بودند که با دیگو مارادونا مقایسه می شدند اما در این بین یکی از این نام ها بیش از سایرین شباهت به مارادونا داشت؛ پابلو آیمار.
آیمار به واسطه خلاقیتش در میانه میدان و همین طور توانایی ویژه اش در بازیسازی به عنوان یکی از مطرح ترین چهره های فوتبال در فاصله سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ مطرح شده بود.
از او به عنوان دیگو مارادونا دوم یاد شده بود و مارادونا نیز بارها آیمار را مورد ستایش قرار داده بود.
امروز هر دو چهره در مراسم قرعه کشی جام جهانی جوانان حضور داشتند تا به نوعی همزمان دو مارادونا در این مراسم حاضر شوند. یکی مارادونای اصلی و دیگری بازیکنی که از او به عنوان مارادونا دوران جدید نام برده می شد.
 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی