۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی می‌گوید علاقه پسر به پسر لوئیس سوارس باعث شده او به مدرسه فوتبال برود.

مسی: پسرم به خاطر پسر لوئيس به مدرسه فوتبال می‌رود

به گزارش روزنامه خبرورزشی، لئو مسي و لوئيس سوارس دو مهاجم لاتين باشگاه بارسلونا گفتوگوي خصوصي و مشتركي را با يكي از شبكههاي تلويزيوني اروگوئهاي داشتند كه در آن از بعضي مسائل شخصي زندگيشان صحبت كردند و گفتوگوي جذاب و جالبي از آب درآمده. در جريان اين گفتوگو اين دو مشغول كارت بازي هستند و ارتباط دوستانه و صميمانه ميان اين دو كاملاً مشخص است. اين گزارش حدود يك ماه پيش ضبط شده ولي اخيراً از كانال 10 اروگوئه پخش شده

 

مسائل ورزشي

مسي: «در رختكن يك حلقه داريم و بسكتبال بازي ميكنيم. من بيشتر دفاع ميكنم ولي (بازي) لوئيس خيلي بد است. البته لوئيس در پينگپنگ مرا ميخورد. 3 دست بازي ميكنيم و او ميبرد و بعد از آن ديگر مرا براي پينگپونگ بازي كردن دعوت نميكند. ولي بايد بگويم كه بسكتبال ورزش مورد علاقهام نيست. بيشتر دوست دارم گلف بازي كردن را ياد بگيرم.»

 

آينده ورزشي فرزندان

در ادامه در مورد تياگو، پسر لئو از او سؤال شد: «آيا تياگو ميتواند فوتباليست خوبي شود؟» لئو لبهايش را جمع كرد و با چهرهاي مردد گفت: «كم و بيش. او اگر به مدرسه فوتبال بارسلونا ميرود، چون بنجامين (پسر سوارس) و چند نفر ديگر از دوستان مهدكودكش هم آنجا هستند. تياگو راست دست است و به همين خاطر خيلي در زمين فوتبال متفاوت ديده نميشود.»

 

برد بدون حقه

لوئيس سوارس مشهور به اين است كه حاضر نيست به هيچ قيمتي بازنده باشد و براي برد تيمش، گاهي دست به حقههايي هم ميزند، مسي در اين باره گفت: «من كلك و حقه نميزنم. از حقه زدن خوشم نميآيد.»

 

فيلم و دسر

 مسي در اين گفتوگو اعلام كرد كه فيلم مورد علاقهاش تايتانيك است و در مورد دسر مورد علاقهاش گفت: «هر نوع دسر شيرين داراي شير را دوست دارم.»

 

لباسهاي مورد علاقه

در بخشي از اين مصاحبه مجري برنامه متوجه شد كه مسي جورابهاي خال خالي پوشيده و از او خواست كه جورابهايش را به دوربين نشان بدهد. جالبتر وقتي شد كه سوارس هم جورابهايش را نشان داد. جورابهايي با طرح دانلدداك!

 

غذاهاي مورد علاقه

مسي در پاسخ به اين سؤال گفت: «بهترين غذاهاي باربكيو شده را در خانه سوارس و در خانه آگوئرو خوردم. واقعاً از غذاهايي كه خوب روي باربيكيو طبخ ميشوند خوشم ميآيد. اين يكي از امتيازات همسايه لوئيس بودن است. خانههاي ما كمتر از 100 متر با هم فاصله دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی