۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور فوتبالیست‌ها در شبکه‌های اجتماعی دیگر تبدیل به یک عادت شده و خاص نیست.

سوپراستارهای شبكه‌های اجتماعی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، براي يك ورزشكار حرفهاي امروزي همه چيز به مستطيل سبز ختم نميشود. بخش ديگر زندگي او در فضاي مجازي شكل ميگيرد. در واقع اين شبكههاي اجتماعي هستند كه حلقه اصلي ارتباط ميان سوپراستارها و هوادارانشان به حساب ميآيند. اين روزها محبوبيت يك ورزشكار را از تعداد دنبالكنندههايي كه در فضاي مجازي دارند ميسنجند. مهم نيست در چه سطحي باشي، پيروز شوي يا جايزههاي مختلف را ببري. مهم اين است كه قادر باشي در صفحهات فالوور جذب كني و با عكسهايت آنها را سرگرم كني. توئيتر و اينستاگرام دو شبكه اجتماعي هستند كه در بين ورزشكاران محبوبيت خاصي دارند. اگر ميخواهيد بدانيد ورزشكار مورد علاقهتان در اين شبكهها چقدر دنبالكننده دارد پس مطلب زير را دنبال كنيد.

 

كريستيانو رونالدو

توئيتر: 50/5 ميليون

اينستاگرام: 93/4 ميليون

مجموع: 143/9

بهترين بازيكن دنيا، در صدر بالاترين دنبالكنندهها در فضاي مجازي هم قرار دارد. كريس بيشترين طرفدار را در اينستاگرام و توئيتر دارد. كريس بيشتر مواقع عكسهاي خودش همراه با پسرش را در اينستاگرام منتشر ميكرد و هزاران لايك ميگيرد.

 

نيمار

توئيتر: 27/6 ميليون

اينستاگرام: 69/6 ميليون

مجموع: 97/2

نيمار هم جزو بازيكناني است كه در شبكههاي اجتماعي به خصوص اينستاگرام به شدت فعاليت دارد. نيمار هر كجا كه با دوستانش باشد عكسش را در صفحهاش آپلود ميكند تا هواداران خود را در جريان زندگي شخصياش قرار دهد. اينستاگرام او نزديك به 70 ميليوني شدن است.

 

لبرون جيمز

توئيتر: 34/4 ميليون

اينستاگرام: 28/6 ميليون

مجموع: 63 ميليون

لبرون جيمز بسكتباليت آمريكايي تنها ورزشكاري است كه توانسته خودش را به آمار فوتباليستهاي فعال در فضاي مجازي نزديك كند. جيمز اگرچه اختلاف زيادي نسبت به نيمار و رونالدو دارد اما جايگاه سوم را مال خود كرده و از ليونل مسي بالاتر است.

ليونل مسي

توئيتر: ندارد

اينستاگرام: 66/1 ميليون

مجموع: -

مسي در اينستاگرام خيلي فعال نيست و به ندرت عكس آپلود ميكند. اين را آمار 187 پستي كه منتشر كرده تأييد ميكند. او تا به حال صفحه توئيتر خود را هم راهاندازي نكرده و به نظر ميرسد چنين قصدي هم ندارد. به همين خاطر است كه در رده چهارم قرار گرفته است.

 

خامس رودريگس

توئيتر: 12 ميليون

اينستاگرام: 29/3 ميليون

مجموع: 41/3 ميليون

پسر طلايي كلمبيا كه شهرتش را از جام جهاني 2014 به دست آورد، آديداس را به عنوان اسپانسر خود دارد و در صفحهاش عكسهايي با لباس اين برند آلماني منتشر ميكند. يكي از دلاليل حضور خامس در جمع پرطرفدارترين ورزشكاران اينستاگرام، هموطنانش هستند كه او را در توئيتر و اينستا دنبال ميكنند.

 

گرت بيل

توئيتر: 11/3 ميليون

اينستاگرام: 27/3 ميليون

مجموع: 38/5 ميليون

بهترين گلزن بريتانيايي تاريخ رقابتهاي لاليگا بيشتر ارتباطش با هواداران خود را به اينستاگرام اختصاص داده است. اگر دنبالكننده صفحه بيل باشيد عكسهاي او با برند آديداس را زياد مشاهده ميكنيد. بيل طبق قراردادي كه با اين شركت آلماني دارد، آديداس را در صفحهاش تبليغ ميكند.

 

رونالدينيو

توئيتر: 14/3 ميليون

اينستاگرام: 20/7 ميليون

مجموع: 35 ميليون

اسطوره برزيلي و سفير باشگاه بارسلونا هنوز هم در سن 36 سالگي فوتبال بازي ميكند. رونالدينيو اگرچه خيلي وقت است كه از سطح اول فوتبال فاصله گرفته اما ارتباط خود را با هوادارانش در فضاي مجازي حفظ كرده است.

 

آندرس اينيستا

توئيتر: 15/3 ميليون

اينستاگرام: 16/6 ميليون

مجموع: 31/9 ميليون

هم شماره 8 را به تن دارد و هم در بين فعالان شبكههاي اجتماعي هشتم است. نكته جالب اين است كه دنبالكنندههاي توئيتر و اينستاگرام او تقريباً يكسان هستند. با اين حال اينيستا جزو آن بازيكناني نيست كه هر روز صفحهاش را آپديت كند.

 

لوئيس سوارس

توئيتر: 8/8 ميليون

اينستاگرام: 20/5 ميليون

مجموع: 29/3 ميليون

چهارمين بازيكن بارسلوناست كه در بين فعالان شبكههاي اجتماعي حضور دارد. لوئيس سوارس بيشتر طرفداران خود را از بين هموطنانش به دست آورده و سعي ميكند هر روز براي آنها عكس و فيلم منتشر كند.

 

زلاتان ايبراهيموويچ

توئيتر: 4/36 ميليون

اينستاگرام: 23/2 ميليون

مجموع: 27/5 ميليون

او هر كاري كه بخواهد انجام ميدهد. درست مثل اينكه در فضاي مجازي زياد فعال نباشد اما در بين 10 ورزشكار پركار در شبكههاي اجتماعي قرار بگيرد. زلاتان شايد زياد عكس آپلود نكند اما هر زمان كه پست ميگذارد توجه همه را به خود جلب ميكند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی