۰
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و عراق در حالی از ساعت 11 روز شنبه بیست و هشتم اسفند برگزار می شود که دو تیم تاکنون 26 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل آن 14 پیروزی برای تیم ملی ایران، 5 برد برای عراق و 7 تساوی بوده است.

ایران شکست کانبرا را از یاد می برد

به گزارش خبر ورزشی، آخرین دیدار تیم های ملی ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2015 و در ورزشگاه کانبرا برگزار شد. در این بازی تیم ملی ایران که از اواخر نیمه اول به دلیل اخراج مهرداد پولادی ده نفره شده بود، ابتدا با گل سردار آزمون از حریف پیش افتاد، سپس یونس محمود کاپیتان عراقی ها کار را به تساوی کشاند و بازی به وقت های اضافه کشیده شد. 
در وقت اضافه اول یونس محمود گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند و سپس مرتضی پورعلی گنجی با ضربه سر ایران را به گل تساوی رساند.
 در وقت اضافه دوم تیم عراق روی خطای پورعلی گنجی صاحب یک ضربه پنالتی شد و ضرغام اسماعیل گل سوم را وارد دروازه ایران کرد، در حالی  که تنها دو دقیقه به پایان این دیدار باقی مانده بود ضربه کرنر آندرانیک تیموریان پس از یک رفت و برگشت توسط رضا قوچان نژاد به گل تساوی ایران تبدیل شد تا در نهایت سرنوشت این دیدار حساس و تماشایی در ضربات پنالتی تعیین شود. سرانجام در ضربات پنالتی تیم عراق با نتیجه 7 بر 6 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
 اکنون پس از دو سال و این بار در دیداری تدارکاتی تیم های ملی ایران و عراق  به مصاف هم می روند. ملی پوشان کشورمان خود را برای دو دیدار حساس مقابل تیم های ملی قطر و چین (مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه) که به ترتیب در روزهای سوم و هشتم فروردین برگزار می شود آماده می کنند.
تیم ملی عراق در دیدار فردا چهار لژیونر خود را در اختیار نخواهد داشت، این تیم که در مرحله نهایی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی روسیه با تیم های استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات و تایلند همگروه است، روز سوم فروردین در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان تیم استرالیا خواهد بود.
دیدار دوستانه دو تیم ایران و عراق از ساعت 11 روز شنبه بیست و هشتم اسفند، در ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی