۰
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار معوقه پارس جنوبی جم – نفت مسجد سلیمان از هفته 24 رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز در استادیوم تختی شهر جم برگزار می شود.

پارس جنوبی جم، نیم فصل بدون شکست

به گزارش خبر ورزشی، تیم مهدی تارتار می تواند با پیروزی در این دیدار به رده دوم جدول رده بندی صعود کند و به طور جدی یکی از دو مدعی صعود به لیگ برتر شود. 
پارس جنوبی جم که فصل گذشته با مهدی پاشازاده از دسته دوم به دسته اول صعود کرد در اولین فصل حضور خود در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مدعی صعود به لیگ برتر است و این نشان می دهد صعود به لیگ برتر آنچنان که باید و شاید سخت نیست، البته باید گفت این اتفاق برای فوتبال شهر جم یک اتفاق بزرگ خواهد بود. در سال های اخیر خیلی از تیم های مدعی با صرف هزینه های کلان هم نتوانستند به این مهم دست یابند که می توان تیم هایی چون خونه به خونه و نساجی را مثال زد. 
گفتنی است پارس جنوبی جم از هفته دهم دیگر نباخته. پارس جنوبی جم بازی امروز را با تساوی یا پیروزی پشت سر بگذارد یک نیم فصل است که نباخته و این می تواند یک رکورد جالب توجه در لیگ یک باشد. آخرین شکست این تیم در هفته دهم و در خانه در برابر تیم مهدی پاشازاده یعنی راه آهن تهران بوده است. در این بازی راه آهنی ها دو بار به گل رسیدند. 
پارس جنوبی جم هم اکنون 48 امتیازی است و در رده دوم جدول قرار دارد و با پیروزی در بازی امروز 51 امتیازی می شود و به رده دوم جدول صعود خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی