نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی، یکی از معدود کسانی است که به خبر اخراج مربیان ایرانی از کادر فنی تیم ملی از واکنش نشان داد.

علی کریمی: کاپلو هم بود پشت سرم را نگاه نمی‌کردم

به گزارش خبر ورزشی، البته نه فدراسیون فوتبال علاقمند است از واژه اخراج برای مربیان ایرانی استفاده کند و نه کارلوس کی روش. کارلوس کی روش می گوید مربیان ایرانی را اخراج نکرده ام و فدراسیون فوتبال هم می گوید در آینده دوباره زمینه حضور آنها را در کادر فنی تیم ملی مهیا خواهد کرد. اما وقتی دستیارانی که در تیم ملی بودند و الان نیستند حتما اخراج شده اند. 
علی کریمی در کانال تلگرامی خود نسبت به این اتفاق از خود واکنش نشان داده است که به اتفاق حرف های او را می خوانیم: « اين روزها حرف و حديث هاى زيادى در مورد بركنارى دستياران ايرانى سرمربى به گوش مي رسد كه هر رسانه اى با تفكرات خاص خودش به اين قضيه واكنش نشون ميده، اگر اين خبر بالايى (خبر اخراج مربیان ایرانی در یکی از خبرگزاری ها)  درست است چرا اين موضوع زودتر مطرح نشد از طريق رسانه ها يا خود مربيان!!؟؟ من به شخصه فكر نمي كنم كه جناب سرمربى چنين درخواست شرم آورى ازدستيارانش كرده باشد، هر كدام از اين مربيان بخشى از فوتبال ما هستن وبراى فوتبال زحمت كشيدن و بايد احترامشون در هر شرايطى حفظ شود و اين از وظايف فدراسيون فوتبال هست كه بايد انجام شود!! در جواب مطلب بالا بايد عرض كنم من خودم رفتم و به خاطر همين كار، حرف و دشنام از هموطنام كم نشنيدم ولى فداى سرشون، چون خيلى به گردن من حق دارن و گذر زمان همه چيرو مشخص مي كنه. دلايل رفتنم داره كم كم خودشو نشون مي ده و اگر اين كارو كردم به خاطر اين روزها بود، اگر الان هم من جاى اين بچه هاى خودمون بودم و اين شرايط اتفاق مي افتاد اين سرمربى كه هيچ، كاپلو هم بود مي رفتم و پشت سر خودم رو هم نگاه نمي كردم، الان هم يه پيشنهاد دوستانه به اين آقايون  مي كنم كه به شخصيت خودتون احترام بزارين... آقاى نكونام فكر كردين اگر  در مصاحبه هام هميشه مى گفتم و مي گم كاش رابطه من و كارلوس فقط همان رابطه  مربى و بازيكن مي موند، چون دليل داشتم و دليلش الان برات فكر مي كنم روشن شده! در پايان صحبتى هم با رئيس فدراسيون كه بدجور درگير كارهاى خدمت به فوتبال هستن و بدجور هواى مربيان ايران تيم ملى رو دارن!!!! آقاى تاج شما هم به ليست رئيس هاى فدراسيونى اضافه شدين كه تيم ملي شون به جام جهانى صعود كرده، پيشاپيش تبريك. افتخار كنين به خودتون، گذر زمان خيلى چيزا رو مشخص خواهد كه به چه قيمتى موفق به اين كار شدين!!!!؟
راستى يه سوال، مربيان ايرانى تيم ملى كه اخراج شدن، با شكايت از فدراسيون مي تونن حق و حقوق خودشونو بگيرن؟؟؟؟! صبر ايوب و زور رستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی