۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون و نوازنده ارکستر ملی است.

خداوردی: برنامه نود از هفت جذاب تر است

به گزارش خبر ورزشی، او در مصاحبه ای جالب برنامه نود را از جذاب تر از هفت میداند با اینکه چهره هنری است نه فوتبالی. این بازیگر فاش نکرد که استقلالی است یا پرسپولیس! به اتفاق مصاحبه او را میخوانیم : 
*استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟
من طرفدار هیچ یک از این دو تیم نیستم اما چون پدر، برادر و همسرم پرسپولیسی هستند سعی میکنم با این علاقه آنها همراهی کنم و طبیعتا فکر میکنم قرمز رنگ قشنگتری است! هر چند دوستان زیادی نیز دارم که استقلالی هستند.
*مسابقات ورزشی را دنبال میکنید؟
به دلیل مشغله زیادی که دارم، نمیتوانم تمام مسابقات ورزشی را دنبال میکنم و با اینکه تا دو سال پیش خودم هم به صورت مداوم ورزش میکردم پس از به دنیا آمدن پسرم سانیار فرصت زیادی برای ورزش کردن در اختیار ندارم اما در بین رشته های ورزشی به پینگ پنگ و شنا بیشتر از همه علاقه دارم.
*فکر می کنید تشکیل تیم های فوتبال، والیبال و ... که هنرمندان در آنها حضور دارند چه تاثیری در علاقه مردم کشورمان به ورزش خواهد داشت؟
بدون شک تشکیل تیم های ورزشی هنرمندان تاثیر زیادی در ترغیب مردم به گرایش بیشتر به ورزش دارد، زیرا مردم با پیگیری اخبار مربوط به هنرمند محبوب خود و تماشای بازی او در یک تیم ورزشی علاقه بیشتری به ورزش پیدا میکنند اما من ترجیح میدهم در این زمینه به مردم توصیه ای نداشته باشم چون به اعتقاد من مردم ایران به اندازه کافی از اهمیت فراوان ورزش و تندرستی در زندگی مطلع و آگاه هستند.
*شما هم در عرصه موسیقی و هم در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته اید، به کدام یک علاقه بیشتریدارید؟
نمیتوانم فقط یکی از آنها را انتخاب کنم زیرا فکر میکنم هر کدامشان مانند یکی از فرزندان من هستند و من نمیخواهم بین آنان تفاوتی قائل شوم.
*آیا به فرزندتان توصیه میکنید که موسیقی یا بازیگری را دنبال کند؟
در گذشته فکر میکردم چقدر خوب میشد اگر پسرم در یکیاز رشته هایهنریتحصیل میکرد و وارد این عرصه میشد اما اکنون معتقدم او باید سراغ شغل و حرفه مورد علاقه اش برود تا در زندگی انرژی و انگیزه بیشتر و حال بهتریداشته باشد.
*به نظر شما چه تفاوتی میان برنامه نود( با اجرای عادل فردوسی پور) و برنامه هفت( با اجرای بهروز افخمی) وجود دارد؟ 
به نظر من نقدها، آیتم ها و به طور کلی شیوه اجرای برنامه نود بسیار حساب شده تر، منطقیتر و جذاب تر از برنامه هفت است.
*حرف آخر؟
پیشاپیش سال نو را به هموطنان عزیز تبریک میگویم و امیدوارم سال 96 برای مردم ایران سالی سرشار از سلامتی، ثروت و حال خوش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی