نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی اسپانیا به لطف کمک ویدئوچک در دیدار شب گذشته برابر فرانسه به پیروزی رسید.

برد اسپانیا برابر فرانسه به کمک تکنولوژی داوری

به گزارش خبرورزشی، فناوری کمکداور ویدوئویی این بار ارزش بالایش و کارآمدی خود را در دیدار دوستانه شب گذشته تیمهای فرانسه و اسپانیا نشان داد. این بازی که در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس برگزار شد و به برتری 2 بر صفر شاگردان خولن لوپتگی انجامید، دو صحنه بحثبرانگیز داشت که فناوری کمکداور ویدوئویی به داد داور مسابقه رسید.
در دقیقه 48 بازی که آنتوان گریزمان موفق به گشودن دروازه ماتادورها شد، داور به کمک این فناوری و با مشورتی که از طریق بیسیم خود با متخصصی که پای این فناوری نشسته بود، این گل را به درستی آفساید اعلام کرد. در تصاویر بازبینی صحنه گل، لایوین کورزاوا، بازیکن شماره 3 فرانسه پیش از اینکه پاس گل را به گریزمان بدهد در آفساید است.
در دقیقه 77 بازی هم خرارد دلوفئو موفق به باز کردن دروازه فرانسه شد، اما داور آن را آفساید اعلام کرد. البته بلافاصله متخصصی که پای دستگاه کمکداور ویدئویی نشسته بود این گل را صحیح دانست و این موضوع را از طریق بیسیم به داور منتقل کرد و داور هم بلافاصله تصمیم خود را عوض و گل را صحیح اعلام کرد. در تصاویر آهسته مشخص است که پای مدافع خروسها جلوتر از دلوفئو است، بنابراین گل کاملاً صحیح است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی