نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما حریف ساده‌ای برای استقلال در بازی فردا نیستیم.

فریسات: حریف ساده‌ای برای استقلال نیستیم

نعیم سعداوی، سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران حضور پیدا نکرد و عزیز فریسات دستیار وی پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه شد و  گفت: تیم ما عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، میثم دورقی، وحید طالبلو و مهرداد طهماسبی را در اختیار ندارد اما نفرات خوبی داریم که در بازیهای اخیر صاحب تجربه شدهاند و نمایش خوبی داشتند. جوانانی داریم که با انگیزه هستند و امیدوار هستیم بازی تماشاگر پسندی برابر استقلال داشته باشیم.
فریسات درخصوص غیبت سعدادی در نشست خبری عنوان کرد: صدا و سیما برنامهای داشت که به دلیل همزمانی با این کنفرانس به آنجا رفت.
وی با اشاره به تقابل بختیار رحمانی با استقلال ابراز کرد: هر فوتبالیست در هر باشگاهی که باشد سعی دارد به آن تیم خدمت کند. آمدن بختیار به تیم ما کمک کرده و امیدوار هستیم نمایش خوبی در بازی فردا داشته باشد.
مربی فولاد خوزستان درمورد اهمیت برد فردا برای استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان جوان و باانگیزهای را دراختیار دارد اما تیم فولاد هم حریف سادهای برای استقلال نخواهد بود و امیدوار هستیم از این دیدار همه لذت ببرند.

تیمهای استقلال تهران و فولاد خوزستان ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران در چارچوب هفته بیستوپنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار میگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی