نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد گنج‌زاده پرافتخارترین كاراته‌كای سنگین وزن‌ جهان كه با مدال طلای لیگ جهانی امارات سال نو را خوب شروع كرد، حالا به طلای بازی‌های كشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا قزاقستان فكر می‌كند.

گنج‌زاده: فقط طلا می‌خواهم

به گزارش خبرورزشی٬ گنجزاده درباره لیگ جهانی میگوید: «سال 2017 میلادی سه دوره لیگ جهانی برگزار شد كه 3 مدال گرفتم. اولین دوره در فرانسه بود كه طلا گرفتم، در هلند برنز و در دبی هم كه طلا گرفتم. مسابقههای امارات سطح كیفی خوبی داشت اما به لحاظ كمی نسبت به فرانسه و هلند پایینتر بود. كاراته در اروپا طرفداران بیشتری دارد به همین خاطر تعداد شركتكنندگان در فرانسه و هلند خیلی زیادتر بود.»

پرافتخاترین كاراتهكای سنگین وزن جهان ادامه میدهد: «لیگ جهانی امسال به صورت آزمایشی برگزار شد ولی از سال آینده همه مسابقههای لیگ جهانی برای سهمیه المپیك است و هر كاراتهكایی كه سال 2018 میلادی در رنكینگ یك تا چهار باشد، سهمیه المپیك میگیرد. خدا را شكر همه چیز در این مسابقات به خوبی پیش رفت و قهرمان شدیم.»

كاراتهكای سنگین وزن جهان میگوید: «كاراتهكایی كه در لیگ جهانی شركت كند، مطمئناً از نظر روحی، روانی، بدنی و اعتماد به نفس رشد میكند و در مسابقات رسمی مثل جهانی، آسیایی و كشورهای اسلامی آمادهتر شركت میكند. حالا هم خودم را برای بازیهای كشورهای اسلامی آماده میكنم، مسابقهای كه چیزی از رقابتهای جهانی كم ندارد.»

گنجزاده به قهرمانی لیگ جهانی فكر نمیكند: «معتقدم وقتی از سكوی قهرمانی پایین آمدم دیگر نباید به آن فكركنم. چون  ادامه دارد و باید برای رسیدن به اهداف بعدی تلاش كنم، تا نتایج خوبی بگیرم.»

طلایی لیگ جهانی با اشاره به اردوها ادامه میدهد: «با تصمیم كادر فنی، تمرینات 10 روزه تیم ملی از امروز در قزوین شروع شده. همه تلاشم را به كار میگیرم تا با حفظ آمادگی برای كشورهای اسلامی آماده شوم و در باكو مدالآوری كنم.»

گنجزاده درباره هدفش میگوید: «چهار سال پیش در مسابقات جهانی روسیه غایب بودم اما حالا با صدرنشینی رنكینگ جهان سهمیه مسابقات جهانی لهستان را گرفتهام كه امیدوارم امسال طلایی شوم. البته قبل از آن مدال طلای بازیهای كشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا را میخواهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی