۰
پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کروات پرسپولیس از همتای پرتغالی خود در تیم ملی درخواست کرد که درباره دعوت از محسن مسلمان جدی تر فکر کند.

درخواست ویژه برانکو از کی‌روش

به گزارش خبر ورزشی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس درباره تمدید قرارداد محسن مسلمان گفت: او فصل گذشته به پرسپولیس آمد و دیر به ما ملحق شد. در هشت هفته نخست فصل در رقابت با سایر بازیکنان در ترکیب اصلی قرار نگرفت. آن زمان شایعه کردند که من او را نمیخواستم یا اینکه از مسلمان خوشم نمیآمده. در دنیا بازیکنی وجود ندارد که مربی او را نخواهد یا از او بدش بیاید. بلکه مربی تلاش میکند بهترین بازیکنان را که با تفکرات او آشنا هستند به میدان بفرستد. همه بازیکنان باید تلاش کنند و خودشان را در خدمت تیم بگذارند. مسلمان هم همین کار را کرد و بعد از یک مدت با تیم تطبیق پیدا کرد و دیدید که بعد از هشت هفته به تیم اضافه شد.
برانکو در واکنش به این مساله که مسلمان برند اختصاصی او است گفت: مسلمان برند من نیست بلکه برند خودش است. هر کاری که میکند نتیجهاش را خودش میبیند. من و دستیارانم اینجا هستیم تا به بازیکنان کمک کنیم. مسلمان یک خصوصیت خوبی دارد که میخواهد مدام پیشرفت کند.

سرمربی پرسپولیس در پایان درخواستی را به کیروش ارائه کرد و گفت: من انتظار دعوتشدن مسلمان به تیم ملی را دارم. از کیروش این انتظار میرود که در مورد مسلمان جدیتر فکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی