نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پائولو دیبالا برابر بارسلونا درخشید تا از زیر سایه لیونل مسی دربیاید.

مسی کیه؟! مرد مریخی دیبالاست

به گزارش خبرورزشی، بعد از اتمام ديدار دو تيم يوونتوس و بارسلونا در ورزشگاه شهر تورين، رسانههاي ورزشي سراسر دنيا به بازتاب نتيجه اين بازي پرداختند.

رسانههاي ورزشي و به ويژه رسانههاي ايتاليايي و آرژانتيني به تمجيد از عملكرد ديبالا، مهاجم آرژانتيني يووه، پرداختند و به اين نكته اشاره كردند كه ديبالا برنده دوئل ويژهاش با مسي بود.

ديبالا در اين بازي دو گل از سه گل تيمش را به ثمر رساند و درخشانترين ستاره ميدان بود و با دو گلي كه زد تا حدودي كار تيمش را براي بازي برگشت سادهتر كرد.

تمام رسانههاي ورزشي ايتاليا به نقش پررنگ اين ستاره 23 ساله در جريان بازي اشاره كردند. توتواسپورت تيتر زد: «مسي كيست؟ مرد مريخي، ديبالاست.»

كوريره دلواسپورت، با انتشار عكسي از ديبالا در هنگام شادي بعد از گلش با مانژوكيچ، او را «مسي جديد» ناميد و تأكيد كرد: «ديبالا گوي سبقت را از مسي ربود.» و گاتزتا دلوسپورت تيتر زد: «شب افسانهاي؛ ديبالا مسي را به چالش كشيد: چه كسي به زيبايي پادشاهي ميكند؟»

از سوي ديگر رسانههاي بارسلونا در گزارشهايشان به اين نكته اشاره كردند كه لوئيس انريكه عليه شاگردانش موضعگيري كرده است. اين رسانهها كار بارسا را تمام شده عنوان كرده و بارسلونا را ناكاوت شده دانستند و به بازتاب صحبتهاي انريكه عليه شاگردانش پرداختند.

اين دومين بار در طول اين فصل است كه كار بارسا در ليگ قهرمانان اروپا گره ميخورد و به نظر ميرسد كه اين بار كار آبيواناريها سختتر باشد. رسانههاي كاتالان به حمله مستقيم لوئيس انريكه به بازيكنانش اشاره كردهاند. موندو دپورتيوو در تيتر اصلياش مستقيماً به سراغ صحبتهاي انريكه رفته و از قول او نوشته: «خيلي ناراحتم؛ غمي عميق» گويا اين بار حتي خود انريكه هم به بازگرداندن ورق اميدي ندارد. روزنامه اسپورت چاپ كاتالونيا هم عكسي را از انريكه روي جلد برده كه در آن انريكه دستانش را بازكرده و تيتر زده: «مصلوب شده.» و در عين حال اين باخت را يك كابوس بزرگ براي بارسا خوانده و تأكيد كرده كه تيم كاتالان به معجزه جديدي نياز دارد. در ادامه صحبتهاي انريكه كه چند هفته پيش در مورد خداحافظياش از بارسا گفته بود، مجدداً منتشر شده.

اسپورتيو نوشته كه بارسا به شروعي دوباره نياز دارد و اينكه بارسا دوباره غرق شده و به معجزهاي تازه نيازمند است.

خودآزار!

لاوانگوارديا در گزارشش نوشته: «شبح تورين يادآور خاطرات پاريس» و روزنامه ال پريوديكو نوشته: «بارسا دوباره در پرتگاه». اميليو پرس د روساس هم در يادداشتي براي اين روزنامه نوشته: «حتي خود انريكه هم به برگرداندن ورق باور ندارد.» روزنامه آرا، بارسا را تيمي خودآزار لقب داده كه با باخت در تورين، فاجعه پاريس را تكرار كرده: «فاجعه، از بين رفتن رؤياها، يك بازي فجيع و غرق شدن بارسا.» و بدين ترتيب شب كابوسوار بارساييها كه در حقيقت حكم تكرار كابوس پاريس بود را بازتاب داده.

اما تمام رسانهها در گزارشهايشان تأكيد كردهاند كه بعيد است بارسا اين بار بتواند ورق را برگرداند و كار بارسلونا را تمام شده ميدانند و در عين حال تأكيد كردهاند كه اين باخت باعث افزايش فاصله ميان انريكه و شاگردانش شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی