۰
پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا دو تیم شهدای مدافع حرم ساری و شهرداری ساری با شکست رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

هوگوپوشان صعود کننده به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا

به گزارش خبرورزشی ، این مسابقات صبح امروز با حضور هشت تیم شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق(پلیس و الکتریک) به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو  مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری آغاز شد.
در رقابتهای  دور دوم مقدماتی، شهرداری ورامین در دومین دیدار برابر نماینده عمان ۳ بر۲ صاحب برتری شد و با ۶ امتیاز صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.پیام خانلرخانی که در سه مبارزه ابتدایی توسط قشقایی، محمدخانلو و بیگلو صاحب پیروزی شده بود، در دو مبارزه آخر تکواندوکاران خود را به میدان نفرستاد.
 این تیم که به عنوان تیم  اول  از گروه یک صعود کرده در آخرین بازی مرحله مقدماتی به مصاف پلیس عراق می رود. در دیگر بازی این مرحله پلیس عراق برابر پاکستان به برتری 4 بر یک دست پیدا کرد. در این گروه نماینده عمان با در اختیار داشتن بهزاد ایلخانی و روح الله طالبی دو تکواندوکار نام  دار کشورمان دور سوم پاکستان را شکست داد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.
در گروه دوم، شهدای مدافع حرم ساری پس از آنکه آریانای افغانستان را شکست داد، دور دوم عمان را ۵ بر صفر متوقف کرد  و سپس برابر مقاومت با همین نتیجه صاحب پیروزی شد و با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی محمودی، کامران امانلو، احسان امینی، عرفان حیدری و محمد خاکسار مردان پیروز ساروی ها در این دو مبارزه بودند. در این گروه نیز مقاومت  با برتری در آخرین بازی مرحله مقدماتی برابر«آریانا»ی افغانستان به نیمه نهایی صعود کرد.
بنابراین در مرحله نیمه نهایی صبح فردا شهرداری ورامین به مصاف مقاومت می رود و شهدای مدافه حرم ساری نیز با نماینده عمان دیدار می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی