۰
پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان زلاتکو کرانچار فردا در اصفهان پذیرای تیم گسترش فولاد هستند.

سپاهان - گسترش فولاد / جدال برای کسب سهمیه

به گزارش خبرورزشی، ورزشگاه نقش جهان روز جمعه میزبان بازی حساسی است. در آخرین دیدار از روز اول هفته بیست و هفتم لیگ برتر گسترش فولاد میهمان تیم سپاهان است.
سپاهان پس از جدایی ویسی از این تیم، هیچ شکستی را تجربه نکرده است. طلایی پوشان با 36 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به رقیب همشهری در رده پنجم جدول جای دارند. پیروزی در این بازی خانگی اهمیت خاصی برای کرانچار دارد. چرا که در صورت قهرمانی تراکتور در جام حذفی، آخرین سهمیه آسیایی به تیم چهارم جدول تعلق می گیرد. کرانچار در سه بازی قبلی که روی نیمکت سپاهان بود یک برد و دو تساوی به دست آورد.
بدون شک، گسترش فولاد سلطان تساوی در لیگ برتر است. گسترشی ها در 26 بازی قبلی 15 تساوی به دست آوردند. شاگردان کمالوند در پنج بازی آخرشان هیچ بردی را به دست نیاوردند. آن ها با کسب سه امتیاز از بازی فردا با سپاهان هم امتیاز می شوند و همچنان شانس خود را برای حضور در رده چهارم جدول حفظ می کنند. آمار تیم گسترش فولاد در بازی های خراج از خانه خوب نیست. آن ها آخرین بار در هفته پانزدهم برابر صنعت نفت به یک پیروزی خارج از خانه رسیدند.
سپاهان و گسترش تا به حال 7 بار با هم دیدار کردند. سپاهان در این هفت بازی 3 پیروزی به دست آورده و 2 تساوی و 2 شکست را هم تجربه کرده است. البته طلایی پوشان اصفهان تا کنون هیچ وقت در اصفهان تن به شکست ندادند و باید دید در بازی فردا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی