نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنالی‌ها مبلغ بی‌سابقه 200 میلیون پوند را برای جذب بازیکن جدید کنار گذاشته‌اند.

بزرگترين خانه‌تكانی 21 سال اخير آرسنال

به گزارش خبرورزشی، آرسنال در كمال شگفتي براي فصل نقل و انتقالات بعدي بودجهاي 200 ميليون پوندي در نظر گرفته و اين آرسن ونگر است كه مسئول خرج كردن اين پولها خواهد بود. پيشبيني ميشود او در سمت خودش باقي بماند هر چند كه صداي اعتراض هواداران روز به روز بلندتر ميشود اما اين بار به نظر ميآيد ونگر ميخواهد بزرگترين خانهتكاني 21 سال اخيرش را انجام بدهد.

باخت 3 بر صفر در زمين كريستال پالاس عرصه را بر او تنگتر و شانس صعود تيمش به ليگ قهرمانان فصل بعد را كمتر از هميشه كرده تا بار ديگر اعتراضات براي بركنارياش در پايان فصل اوج بگيرد اما به جاي اين، او بيشتر به تمديد دو ساله قراردادش نزديك شده و از حالا در حال برنامهريزي روي خريدهاي تابستاني است كه ممكن است در پايان آن با مسعود اوزيل وداع كنند.

او پيشنهاد تمديد قرارداد با دستمزد هفتگي 280 هزار پوند را رد كرده. جك ويلشر هم پيشنهادي 20 ميليوني از وستهم دارد. ليورپول، منچسترسيتي و يونايتد هم به خريدن الكس اكسليد چمبرلين علاقه نشان دادهاند. اوليويه ژيرو از اينكه بيشتر بازيها را از روي نيمكت تماشا كرده ناراضي است و او هم مثل داويد اوسپينا، لوكاس پرس و خيلي از بازيكنان ديگر به احتمال قوي در فهرست بازيكنان فروشي قرار خواهد گرفت كه روي هم رفته ميتوانند 100 ميليون پوند بودجه خريد بازيكن جديد را براي آرسنال فراهم كنند. اوزيل هم از وضعيت موجود به ستوه آمده و به خصوص ماندگار شدن ونگر او را به رفتن بيشتر ترغيب ميكند چون به اين معني است كه باشگاه تغيير چنداني نميكند و فصل بعد هم براي كسب عناوين قهرماني قدرت چنداني نخواهد داشت.

الكسيس سانچس كلي پيشنهاد از تيمهاي بزرگ دارد اما اين باور وجود دارد كه او ممكن است يك فصل ديگر هم بماند. در اين ميان ونگر بهتر از هر كارشناسي ميداند كه تيمش به يك دروازهبان، دو مدافع مياني، يك هافبك دفاعي، دو بازيكن كناري و يك مهاجم تازهنفس نياز دارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی