۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با ماشین سازی به طور تلویحی مذاکره و گفتگو بافرشید باقری بازیکن تیم استقلال را تایید کرده است.

برانکو: دلیل ندارد منصوریان ناراحت باشد/ باقری بازیکن بسیار خوبی است

به گزارش خبرورزشی،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی ماشینسازی - پرسپولیس، اظهار داشت: خیلی نمیخواهم به حواشی بپردازم، اما امیدوارم که همگی از یک بازی خوب لذت ببریم. ما فردا در حالی مقابل ماشینسازی قرار میگیریم که گزینه اصلی قهرمانی هستیم. وضعیت جدول این را نشان میدهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، ماشینسازی را یک تیم خوب دانست و ادامه داد: ما به هیچ وجه ماشینسازی را دستکم نمیگیریم. آنها تیمی هستند، بسیار بسیار بهتر از شرایطی که در جدول دارند. در بازی رفت به یاد دارید که ما به سختی آنها را شکست دادیم. ماشینسازی حتی در دقیقه 86 یک پنالتی را هم از دست داد.
وی با اشاره به قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس با پیروزی مقابل ماشینسازی، خاطرنشان کرد: از بازیکنانمان انتظار داریم که تلاش کنند، چون این نسل از بازیکنان، تاریخ جدید پرسپولیس را خواهند نوشت. اگر مقابل ماشینسازی به برتری برسیم، حتی روی کاغذ هم قهرمانیمان قطعی خواهد شد. نباید هیچ فشاری روی بازیکنانمان باشد. مدام در مورد دیدگاه و فلسفهمان حرف زدهایم.
برانکو با بیان اینکه برای پرسپولیس فرقی نمیکند با چه تیمی بازی دارد، افزود: ما همیشه قبل از هر مسابقهای خود را از هر نظر آماده کرده و با تمام قدرت وارد میدان میشویم. برای ما ماشینسازی، استقلال، تراکتورسازی هیچ فرقی با هم ندارند. هر بازی سختی خاص خودش را دارد. ما برای بازی فردا فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وضعیت سامان نریمانجهان نیز فردا مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه چرا از سامان نریمانجهان در ترکیب تیمش خیلی کم استفاده کرد، یادآور شد: سامان در شرایطی در نیمفصل به پرسپولیس آمد که یک ماه بود با مصدومیت مبارزه میکرد و نیاز به زمان داشت تا خودش را آماده کند. از طرفی او به تیم صدر جدول پیوست، تیمی که بازیکنانش با هم هماهنگ بودند و طبیعی است که یک بازیکن جدید برای قرار گرفتن در ترکیب چنین تیمی کار بسیار سختی را پیش رو داشته باشد.
وی در واکنش به اینکه گفته میشود فردا هوای تبریز بارانی خواهد بود، تصریح کرد: در مورد شرایط جوی باید بگویم هر شرایطی پیش بیاید قطعاً در کیفیت بازی تأثیرگذار خواهد بود، اما این شرایط برای هر دو تیم برابر است.
برانکو راجع به اظهارات علیرضا منصوریان پیرامون مذاکره او و باشگاه پرسپولیس با فرشید باقری خاطرنشان کرد: من باقری را غیر از بازی که با تیم آنها داشتیم رو در رو ندیدم و حتی نمیدانم تا چه زمانی با باشگاهش قرارداد دارد، اما با هر بازیکنی که تا آخر فصل با باشگاهش قرارداد داشته باشد ما میتوانم طبق قانون فیفا با وارد مذاکره شده و حتی قرارداد ببندیم. طبق این قانون هر باشگاهی میتواند با بازیکنی که قراردادش رو به اتمام است شش ماه قبل از پایان فصل قرارداد جدید ببندد. در اینکه فرشید باقری بازیکن خیلی خوبی است و از تیم صبا چهره شد، شکی نیست. به هر حال عقد قرارداد با بازیکنی که قراردادش رو به اتمام است، مشکلی نیست! نمیدانم ناراحتی منصوریان از چه چیزی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا سال آینده هم در پرسپولیس میمانید؟»، گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و سال آینده هم باید در اینجا بمانم.
برانکو با اشاره به وضعیت بازیکنان تیمش پس از دیدار با الریان قطر خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت بازیکنانم باید بگویم، طبیعی است که آنها بعد از بازی با الریان که نتوانستند به پیروزی برسند و در خانه متوقف شدند، شاید انگیزهشان کمی افت کرده باشد. من شخصاً از این نوع بازیها خیلی میترسم. کیفیت بازی ماشینسازی را میشناسم و میدانم که آنها با تراکتورسازی به تساوی رسیدند. استحقاق ماشینسازی خیلی بیشتر از جایگاه فعلیاش در جدول ردهبندی است. میدانیم که آنها به خاطر عزت و موفقیت باشگاهشان میجنگند.
وی در ادامه صحبتهایم باز هم دیدار مقابل ماشینسازی یک دیدار سخت برای تیمش دانست و گفت: من یک تجربه از حضور در لیگ چین دارم. زمانی که من در آنجا سرمربی بودم ما دقیقاً در چنین شرایطی قرار گرفته بودیم. یکی دو بازی مانده به پایان لیگ با یک تیم ته جدولی بازی داشتیم و اگر آن بازی را میبردیم قهرمان شدیم اما در آن بازی مساوی کردیم و قهرمانیمان به تعویق افتاد البته ما 7 روز دیگر توانستیم به برتری برسیم و قهرمان لیگ چین شویم. اما اینها را میگویم تا بدانید که فردا چه بازی سختی خواهیم داشت. من از بازیکنانم انتظار دارم که تمام توانشان را در زمین مسابقه بگذارند همانطور که گفتم بازیکنان ما امسال تاریخ خودشان را خواهند نوشت. از این منطقه (آذربایجان) بازیکنانی مانند کریم باقری، علی دایی و چند نفر دیگر تاریخ باشگاه پرسپولیس را رقم زدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان جوان در تیمش گفت: ما چند بازیکن 18،19 و 20 ساله داریم. قطعاً آنها در تیم ما فرصت بازی خواهند داشت و در هفتههای آینده شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا میکنند. تیم ما تیم خیلی جوانی است. همه بازیکنان پرسپولیس 20 الی 26 سال دارند، یعنی در بهترین شرایط جوانیشان قرار گرفتهاند. فقط سیدجلال حسینی سن بیشتری نسبت به آنها دارد. دو بازیکن 28 و 29 ساله هم در تیم ما حضور دارند، اما بقیه همگی جوان هستند. بازهم تأکید میکنم که پرسپولیس آینده بسیار روشنی دارد.
برانکو در مورد پرتاب نارنجک در ورزشگاهها گفت: گاهی اوقات چنین حوادثی رخ میدهد، اما در  در همه جای دنیا علیه این رفتار مبارزه میکنند. باید کودکان بتوانند به ورزشگاهها بیایند و از فوتبال لذت ببرند. من چندین سال است که در ایران حضور دارم اما فقط دو بار شاهد پرتاب نارنجک به زمین مسابقه بودم یک بار در دیدار مقابل کره شمالی که سرمربی تیم ملی ایران بودم و یک بار هم فصل قبل در دیدار ما مقابل تراکتورسازی. این اتفاقات منحصربهفرد است و همیشگی نیست. ما مثل جنتلمن مبارزه میکنیم و شادیمان هم ورزشی است.
وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که شما با سعید آقایی، مدافع تیم تراکتورسازی به توافق رسیدهاید، گفت: خیر، این موضوع به هیچوجه صحت ندارد، اما ما با برخی بازیکنان قطعاً صحبت خواهیم کرد. بازیهای لیگ برتر فشردگی زیادی دارد و ما در این برهه زمانی فرصتی برای انجام این کارها نداریم. عملکرد بازیکنان مختلف را آنالیز میکنیم تا ببینیم چه بازیکنی میتواند کمک بیشتری به ما کند تا او را به خدمت بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جشن قهرمانی تیم پرسپولیس مقابل ماشینسازی گفت: ما از قبل هیچ چیز را معین نمیکنیم چون نمیدانیم حتماً قهرمان میشویم یا خیر.
برانکو با سؤالی مبنی بر احتمال به وجود آمدن تغییرات در کادر مدیریت پرسپولیس گفت: این سوالات فرعی است و بهتر است در زمان دیگری به این موضوعات بپردازیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی