۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری مربی پرسپولیس معتقد است الهلال حریف آنها در آسیا رفتار جوانمردانه ای در روز آخر لیگ قهرمانان از خود نشان داده است.

باقری: فوتبال روی خوبش را به پرسپولیس نشان داد

به گزارش خبرورزشی، باقری در خصوص برد پرسپولیس مقابل الوحده و صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می گوید: بازی حساسی را بردیم و خوشبختانه دیگر بازی این گروه هم با نتیجهای همراه بود که ما منتظرش بودیم. در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی داشتیم و آنهایی که به ورزشگاه نیامدند جایشان خالی بود. خوشبختانه برد شیرینی بهدست آوردیم و مهدی طارمی هم هتتریک کرد.
او درباره عملکرد الهلال مقابل الریان توضیح داده است: قبل از بازی برخی فکر میکردند که این دو تیم تبانی کنند، ولی فوتبال روی خوبش را به پرسپولیس نشان داد و همچنین ثابت کرد که کشورهای عربی هم میتوانند دنبال فوتبال پاک باشند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هتتریک مهدی طارمی گفته است: تمام مهاجمان دنیا ممکن است موقعیت گل از دست بدهند و این فقط برای طارمی اتفاق نمیافتد. قرار نیست او همه توپها را به گل تبدیل کند. طارمی در این مسابقه نمایش بسیار خوبی داشت و زحمات بچهها نیز در هتتریک او تأثیرگذار بود.
او همچنین با اشاره به تقابل تیمش با لخویا در مرحله بعدی گفت: من بعضی از بازیهای لخویا را دیدهام. آنها قهرمان قطر شدهاند و چند بازیکن خوب دارند، از جمله یک بازیکن کرهای که خیلی خوب کاشته میزند. آنها مهاجمان خوبی هم دارند و تیم خطرناکی محسوب میشوند. ما بازی سختی درپیش خواهیم داشت، ولی باید در بازی رفت که در تهران برگزار میشود بهترین نتیجه را مقابل لخویا بگیریم و از فرصتی که داریم نهایت استفاده را ببریم. ما باید از میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی