نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استراحت دادن زیدان به ستاره‌هایش می‌تواند برگ برنده او در شهرآورد مادرید باشد.

11 بازيكن اصلی رئال 401 دقيقه قبراق‌تر از اتلتیکویی‌ها!

به گزارش خبرورزشی، در آستانه جدال حساس و تماشايي دو تيم اتلتيكومادريد و رئالمادريد در دور برگشت نيمهنهايي ليگ قهرمانان اروپا ميتوان گفت كه رئاليها با دو برتري واضح و مشخص به مصاف ميزبانشان ميروند. برتري اول، برد قاطعانه و 3 بر صفر رئال در بازي رفت است كه كار را براي شاگردان زيزو در بازي برگشت سادهتر كرده و عملاً آنها را در يكقدمي فينال كارديف قرار داده.

برتري دوم، به 11 بازيكن اصلي دو تيم و سياستهاي مربيانشان برميگردد. زيدان در طول اين فصل بارها از سيستم چرخشي استفاده كرد و به عنوان مثال در بازي با گرانادا به مهرههاي اصلياش استراحت داد ولي سيمئونه در بازي تيمش مقابل ايبار هر 11 بازيكن اصلياش را در تركيب تيم قرار داد. 8 بازيكن اصلي اتلتيكو در بازي امشب، شنبه شب نيز در ورزشگاه كالدرون به ميدان رفته بودند: اوبلاك، گودين، فيليپه، گابي، سائول، كوكه، كاراسكو، گريزمن و تقريباً همه آنها 90 دقيقه براي تيمشان بازي كردند كه در مجموع 704 دقيقه است. احتمالاً خوانفران، ساويچ و گاميرو ديگر بازيكناني هستند كه در بازي امشب براي اتلتيكو به ميدان خواهند رفت و مقابل ايبار استراحت كردند.

اما اوضاع براي رئالمادريد به نحو ديگري است. از بين 11 بازيكني كه احتمالاً امشب زيدان در كالدرون به ميدان خواهد فرستاد، تنها ناچو (يا دانيلو)، راموس، كاسميرو، بنزما و ايسكو در بازي شنبه تيمشان به ميدان رفتند و مجموعاً 303 دقيقه روي هم بازي كردند كه اين 401 دقيقه كمتر از حضور بازيكنان اصلي اتلتيكو در بازي شنبه شب است. بدين ترتيب 6 تا از مهرههاي اصلي تيمي كه زيدان احتمالاً امشب روانه ميدان خواهد كرد، در بازي تيمشان مقابل گرانادا به استراحت پرداختند: كيلور ناواس، واران و كريس حتي به آندالوسيا سفر هم نكردند و مارسلو، كروس و مودريچ براي تيم به ميدان نرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی