۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا 2017 در حالی شب گذشته با برگزاری چهار بازی در گروه‌های A و B بسته شد كه آمار ثبت شده از سوی تماشاگران در استقبال از این بازی‌ها نشان داد طرفداران ایرانی به خصوص طرفداران سرخابی‌های پایتخت ركوردی دست نیافتنی در قاره‌كهن به ثبت رسانده و لقب پرطرفدارترین تیم‌های آسیا را برای چندمین بار به خود اختصاص داده‌اند.

ركورد استقلال دست نخورده باقی ماند

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی كه پیشبینی میشد با حساسیت حاكم بر جدال با الوحده در شب پایانی گروه C پرسپولیسیها حضور چشمگیری در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا ركورد فوقالعاده استقلال را در جذب تماشاگر بشكنند اما تنها 43160 نفر خود را به ورزشگاه رسانده و بازی را از نزدیك تماشا كردند و در پایان جشن صعود گرفتند تا به این ترتیب ركورد استقلالیها در بازی با الاهلی امارات دست نخورده باقیمانده و آنها به عنوان پرطرفدارترین باشگاه آسیا در رقابتهای این فصل شناخته شوند. ركوردی كه با 76428 نفر به ثبت رسید تا یكی از پرتماشاگرترین بازیهای تاریخ لیگ قهرمانان باز هم به میزبانی ایرانیها در بزرگترین تورنمنت باشگاهی قارهكهن برگزار شود. نكته جالب اینكه دومین بازی پرتماشاگر هم به ایرانیها و این بار به پرسپولیس رسید كه با 57130 نفر در جدال با الریان ثبت شد تا دو تیم بزرگ پایتخت در كنار كریهای جذابی كه با هم دارند همه نگاهها در قاره آسیا را بار دیگر به خود جلب كنند و از تمام باشگاههای حاضر در حاشیه خلیج فارس و همچنین شرق قاره پیشی بگیرند.

بعد از این دو تیم میتوان از باشگاههای چینی به عنوان پرتماشاگرترین باشگاههای این فصل لیگ قهرمانان نام برد چون جیانگسو سونینگ چین با ثبت آمار 41033 نفر در بازی با آدلاید یونایتد استرالیا توانست آمار جالب توجهی از خود برجا گذاشته و بالاتر از تیمهای سرشناس و پرستارهای همچون گوانگژو و شانگهای در جدول پرتماشاگرترین باشگاههای قارهكهن قرار بگیرد. سه باشگاه چینی كه با صرف هزینهای بالغ بر 150 میلیون یورو در نقل و انتقالات زمینه جذب ستارههای بزرگ دنیای فوتبال را فراهم كردند با این آمار تماشاگر توانستند گوی سبقت از ژاپنیها و كرهایها را ربوده و به رقبای جدی برای دو تیم بزرگ و پرطرفدار پایتخت ایران تبدیل شوند گرچه خیلی بعید است بتوانند ركوردهای استقلال و پرسپولیس را تغییر دهند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی