نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدا... ویسی بعد از قهرمان كردن استقلال خوزستان ترجیح داد به سپاهان برود.

ویسی: عملكرد من در سپاهان فوق‌‌‌العاده بود

البته در سپاهان شرایط آنطور كه این مربی میخواست پیش نرفت و ویسی روزهای سختی را در اصفهان تجربه كرد. با این حال او در انتظار یك بازگشت خوب به لیگ برتر است و احتمالاً تا چند روز آینده تیم جدیدش را انتخاب خواهد كرد.  خبرورزشی با ویسی در خصوص روزهایی كه در سپاهان پشت سر گذاشت و مسائل مختلف دیگر گفتگو كرده است.
* روزهای حضور تو در اصفهان چندان خوب نبود؟
من آنجا خیلی اذیت شدم و 9 ماه بسیار سخت را پشت سر گذاشتم. نهایت تلاشم را نیز انجام دادم و تیم هم شرایط بهتری پیدا كرده بود. با این حال آنجا فشار روی من بسیار زیاد بود و حتی سه بار جراحی كردم. خدا را شكر الان حال عمومیام بهتر است و وضعیت خوبی دارم. 
* از اینكه تو را اخراج كردند ناراحت هستی؟
من نمیدانم چه باید بگویم. باور كنید به هیچ عنوان از من نخواسته بودند تیم در بالای جدول باشد. همانطور كه میدانید هزینهها كم شده بود و هدف آنها این بود كه سپاهان در نیمه بالای جدول باشد. آنها حتی نگفتند كه باید سهمیه آسیا بگیریم. وقتی مرا كنار گذاشتند شرایط تیم رو به بهبود بود ولی نمیدانم چه اتفاقاتی افتاد. فوتبال حرفهای همین است و من هم گلایهای ندارم. 
* آیا شخص یا اشخاص خاصی در این جریان نقش داشتند؟
من نمیتوانم حرف خاصی در این زمینه بزنم ولی حتماً مسائلی رخ داده است. 
* خیلیها معتقدند با آمدن كرانچار شرایط سپاهان بهتر شد؟
وقتی كرانچار آمد بازیكن جدیدی به تیم اضافه نشد. تیم همان تیم بود و همان بازیكنان هم به زمین میرفتند. اگر بازیكن جدید میآمد آن وقت شرایط فرق داشت ولی سپاهان با همان نفرات و با همان سیستم بازی میكرد. وقتی من بودم همه میگفتند ویسی تیم را بسته و باید او جواب بدهد اما وقتی كرانچار آمد و نتیجه گرفت همه گفتند كه او این كار را انجام داده است. اگر در سپاهان میماندم این اتفاق میتوانست برای من هم رخ دهد. 
* اگر زمان به عقب برگردد دوباره سپاهان را انتخاب میكنی؟
معلوم نیست. 
* فكر میكنی كارنامه تو در آنجا قابل قبول بود؟
كارنامه من در سپاهان فوقالعاده بود. 90 درصد تیم تغییر كرد و حسین پاپی و رسول نویدكیا هم كه در تیم ماندند، زیاد در تركیب ثابت به میدان نمیرفتند. احسان حاجصفی هم كه بعدها اضافه شد. وقتی یك تیم نتیجه نمیگیرد و مربی اخراج میشود، دلیل نمیشود كه بگوییم همه چیز ضعیف بود. 
* چند درصد از مبلغ قراردادت را دریافت كردی؟
75درصد. 
* برای فصل بعد چه تصمیمی داری؟
دو پیشنهاد دارم كه اسم نمیبرم. سعی میكنم بهترین تصمیم را بگیرم و حالا باید دید چه اتفاقاتی رخ میدهد. 
* ظاهراً برای مدتی به اروپا رفتی؟
بله، بازی بارسلونا و یوونتوس را دیدم. میخواستم در تمرینات اتلتیكو مادرید هم شركت كنم اما آنها شرایط خاصی در لیگ قهرمانان اروپا داشتند و گفتند اجازه نمیدهیم فردی در تمرینات شركت كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی