نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نه اینكه كی‌روش مربی بی‌ایرادی باشد. مورینیو و گواردیولا هم امسال در انگلیس آنقدر اشتباه كردند كه چلسی قهرمان شد و تاتنهام دوم اما كی‌روش هر كاری نكرد، راه ایویچ را در فوتبال ایران ادامه داد و به ساختار دفاعی تیم ملی مثل پیراهن تیم ملی اعتبار و هویت داد.

 تا قبل از حضور كیروش، هر كسی با اقوامش قهر میكرد، با تیم ملی هم قهر میكرد و میگفت فعلاً صلاح نمیدانم بیایم! كیروش اما ساختارشكنی كرد و حتی اگر ما در مقدماتی جام جهانی آخر هم میشدیم، باید بابت هویت و شخصیتی كه به تیم ملی داد، از او تشكر میكردیم. او برخلاف بسیاری از مربیان ایرانی (كه صدبرابر كیروش ادعای مبارزه با بازیكنسالاری دارند) ناز هیچكس را نكشید و از كسانی استفاده كرد كه تشنه موفقیت در تیم ملی بودند و دلشان با این تیم بود. عاشق تیم ملی بودن به «حرف» نیست و كیروش در این 6 سال به همه نشان داد كه چه كسانی عاشقند و چه كسانی فقط «حرف عشق» را میزنند.

***

در مقطعی فقط و فقط دخالت مردم و هجوم آنها به اینستاگرام رئیسجمهور باعث شد كیروش در ایران بماند وگرنه نقشه بركناری او را چیده بودند و خوب هم چیده بودند. فدراسیون به نظر نمیرسید كه حتی نیتی برای حفظ كارلوس داشته باشد و نماینده دستوری وزارت ورزش را هم به فدراسیون فرستادند تا كار را یواش یواش تمام كنند اما فوتبالدوستان به اینستاگرام رئیسجمهور رفتند و رشتهها را پنبه كردند. حالا هم كه دكتر روحانی دوباره رأی آورده، مطالبه ورزشیها و به خصوص فوتبالیها از ایشان حفظ كیروش حتی بعد از جام جهانی 2018 است چرا كه مردم به عینه دیدند او برای حیثیت پیراهن تیم ملی حتی از خودمان بیشتر تعصب و انرژی دارد و البته كارش را هم خیلی خوب بلد است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی