نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نفت همچنان در بلاتكلیفی به سر می‌برد و در واقع معضلات مدیریتی و مالكیت باشگاه همچنان ادامه دارد. حسین قدوسی مدیر روابط‌عمومی این باشگاه به ما گفت: «وقتی باشگاه تحویل مدیریت جدید شد، ما متعهد شدیم 15 میلیارد بدهی باشگاه نفت را بپردازیم و طرف قرارداد نیز 10 روزه اسناد بدهی و صورتحساب بانكی را تحویل ما بدهند. الان بیش از 10 ماه است كه قرارداد بسته شده ولی هنوز اسناد از سوی هیأت واگذاری باشگاه به مدیران و مالكان فعلی نفت تهران تحویل داده نشده است.»

بدهی 15 میلیاردی باشگاه شده 25 میلیارد تومان!

به گزارش خبرورزشی، قدوسی اضافه كرد: «حتی دفتر حسابداری باشگاه پلمپ شد چون مدیریت باشگاه به سند قراردادی كه باید در دست داشته باشد، دسترسی ندارد. فعلاً همه در كش و قوس همین مسئله هستیم. 10 روز است جلسات وزارت نفت با عرفانیان نماینده مالك باشگاه برگزار میشود و ما هم امیدوار به حل مشكلات هستیم اما به تازگی متوجه شدهایم بدهی 15 میلیاردی ابتدای فصل به 25 میلیارد تومان رسیده كه این بدهی مربوط به گذشته است.»

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تصریح كرد: «تا به حال 25 میلیارد محرز شده اما اینكه هنوز بدهی دیگری مانده یا نه، مشخص نیست. از سوی دیگر متأسفانه فوتبال ایران درآمدزا نیست و باشگاههای خصوصی باید دوسوم از هزینههایشان را از جیب خرج كنند. با این حال ما امیدواریم وزارت نفت همكاری كند. ما تا به حال 41 درصد پرداختی داشتهایم و با اینكه چند باشگاه كمتر از نفت پول دادهاند اما این همه مسئله و اعتراض علیهشان نبوده است. حتی در پایان فصل قبل نفت تهران 20 تا 30 درصد پرداختی داشته است.

در مقطعی از فصل، نفت سومین تیمی بود كه بیشترین پرداختی را داشته اما همان زمان اعتصاب و ماجراهای دیگر شكل گرفت.»

قدوسی با اشاره به شایعات اخیر افزود: «متأسفانه هر روز میگویند نفت تهران به یك استان میرود و یا تیم دیگری از لیگ یك به جای ما به لیگ برتر میآید یا تیم دیگری به جای ما راهی آسیا خواهد شد اما این مسائل فقط شایعه است. مدیران باشگاه در حال رایزنی با وزارت نفت هستند تا مشكل را حل كنند اما اگر پشتوانه سیاسی داشتیم، شرایطمان كاملاً با امروز متفاوت بود و باعث دلسردی بخش خصوصی نمیشد.»

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی