۰
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كمال كامیابینیا تلاش زیادی كرد تا شانس خود برای لژیونر شدن را بیازماید و مبلغ قراردادش را چند برابر كند. درست در همین شرایط با پیشنهادی از یك تیم شهرستانی متمول مواجه شد.

كامیابی‌نیا در منطقه تمدید قرارداد!

 گفته میشد آن باشگاه میخواهد قرارداد یك میلیارد و 600 میلیونی به علاوه 250 میلیون تومان به عنوان آپشن با كمال به امضا برساند! پیشنهاد قطری كمال نیز چیزی حدود 2 میلیارد و 150 میلیون تومان بود اما مدیران باشگاه پرسپولیس قصد داشتند با قراردادی 950 میلیون تومانی و بالا بردن چند آپشن در قرارداد، كامیابینیا را حفظ كنند. كمال كه فصل خوبی را پشتسر گذاشته و شرایط بهتری نصیبش شده بود، در یك سه راهی قرار گرفت. او حالا میتوانست بهترین انتخاب ممكن را داشته باشد اما اتفاق بدی برایش رخ داد. در آخرین بازی پرسپولیس مقابل سیاهجامگان در مشهد، دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه كتف شد و بازی رفت و برگشت با لخویا را از دست داد. این بازیكن از زمانی كه كتف خود را به دست جراحان سپرد تا به حال، چند باری تحت فشار برای تمدید قراردادش بوده و طبق آخرین خبری كه روز گذشته به دستمان رسید، كمال در هفته آینده قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد كرد تا برای یك فصل دیگر در جمع سرخپوشان بماند.

دلیل اول، بالا رفتن قیمت قرارداد است، دلیل دوم، آسودگی در تیم و رفاقت با بازیكنان و دلیل سوم نیز، مصدومیت بدموقع زیرا كمال احتمالاً تا اواسط فصل بدنسازی نمیتواند به تمرینات گروهی هیچ تیمی اضافه شود و از این رو، بازگشت او به میدان وقت میبرد. این موضوع در كنار زمانی كه باید برای هماهنگی بین بازیكنان صرف شود، كمال را از جدایی از پرسپولیس باز داشته است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی