۰
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد پپه رینا در نیوکاسل دوباره با بنیتس همکاری کند.

همكاری دوباره رينا و بنيتس

به گزارش خبرورزشی، رافائل بنيتس درهاي مذاكره با پپه رينا را باز گذاشته و از اينكه بتواند فصل بعد روي او به عنوان مرد شماره يك نيوكاسل حساب كند استقبال كرده است. رينا دروازهبان سابق ليورپول كه 34 ساله است از وضعيت خود در ناپولي راضي به نظر نميآيد. مشاجرات همسر رينا با مدير ورزشي باشگاه در فضاي مجازي مهمترين دليل آن است.

مدتي است كه شايعه همكاري دوباره رينا و بنيتس مطرح شده و مربي نيوكاسل هم آن را تكذيب نكرده است: «من رابطه دوستانه خوبي با رينا دارم. او دروازهبان بزرگي است. مهمتر از همه اينكه ميتواند رهبر خوبي براي همتيميهايش باشد. آن سالي كه به بايرنمونيخ رفت جايش در ناپولي خالي بود. حضورش روي نيمكت و در زمين تفاوت زيادي را ايجاد ميكند. اگر ناپولي را ترك كند او را به خدمت ميگيرم؟ براي ناپولي احترام زيادي قائل هستم و او هم بازيكن آنهاست. تيم خود ما هم دروازهبانان خوبي دارد. ما بايد در آرامش با باشگاه خودمان در مورد بازيكنان مد نظر صحبت كنيم.»

بنيتس، رينا را در سال 2013 به مدت يك فصل به طور قرضي به ناپولي برد. بعد از آن او يك سال را در بايرن سپري كرد تا اينكه با قراردادي سه ساله به ايتاليا برگشت كه يك سال ديگر از موعد آن هنوز باقيمانده اما بنيتس اميدوار است بتواند او را به قيمتي كمتر از سه ميليون پوند كه ناپولي برايش پرداخت كرده به خدمت بگيرد. پيشبيني ميشود كه رينا از شانس بازگشت به ليگ برتر استقبال كند. او به عنوان يك بازيكن اسپانيايي ركورددار بيشترين تعداد بازي در ليگ برتر با 285 بازي براي ليورپول است و حضورش باعث رضايت هواداران نيوكاسل خواهد شد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی