نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی یوونتوس مدعی شد تیمش برای قهرمان شدن به ولز سفر کرده و مصمم به شکست رئال هستند.

آلگری: با جام به ایتالیا بازخواهیم گشت

به گزارش خبرورزشی، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش پس از قهرمانی در رقابتهای سری A و جام حذفی ایتالیا، فردا شب (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دنبال شکست رئال مادرید و تکمیل پازل سهگانه قهرمانی خود در فصل 17-2016 هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: «ما به آخرین بازی فصل خود رسیدیم که مهمترین بازی فصل ما به شمار میرود. در طول این چند ماه ایمان و خودباوریمان تقویت شده است. پیروزیهایی که در طول این مدت کسب کردیم، ما را برای بازی فردا آماده کرده است.»
وی افزود: «بودن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، حس فوقالعادهای است، اما باید بر این باور باشیم که میتوانیم در تقابل با رئال مادرید جام قهرمانی را با خود به خانه ببریم که این نیاز به تعادل در بازیمان و قدرت روحی و روانی بالایی دارد. در طول هفته روی برخی نکات لازم کار کردیم، اما حالا آمادهایم. از زمانی که سوت آغاز بازی به صدا در میآید باید برای کسب جام هر کاری که از دستمان ساخته باشد، انجام بدهیم.»
سرمربی ایتالیایی بانوی پیر با اشاره به تقابلش شاگردانش با فوقستاره کهکشانیها اظهار داشت: «رونالدو بازیکن مهمی است، اما یوونتوس باید روی خودش حساب کند و باید با ارائه یک بازی شجاعانه و افتخارآمیز این جام را هم از آن خود کند.»
آلگری در بخش دیگری از صحبتهایش خاطرنشان کرد: «رئال مادرید بازیکنان بزرگی در ترکیبش دارد و تیمی سازمانیافته است، اما ما هم تیمی بزرگ و هماهنگی داریم. درست است که رئال مدافع عنوان قهرمانی است، اما ما برای رسیدن به اینجا ماجراجویی فوقالعادهای داشتهایم و سعی میکنیم از عناصری که آنها کمتر دارند یا ما بیشتر از آنها داریم، به نحو احسن کنیم.»
وی ادامه داد: «هنوز ترکیب مدنظرم را انتخاب نکردهام. بازی میتواند حداقل 90 دقیقه و حداکثر 120 دقیقه شود و با توجه به سیستمی که در چند ماه اخیر مورد استفاده قرار دادهایم، نیاز به بازیکنان نیمکتنشینمان هم داریم. به هر حال فردا برای کسب پیروزی میجنگیم و از آنجایی که یک تکبازی پیش روی خود داریم، باید درک کنیم که چه موقع حمله کنیم، چه موقع دفاع کنیم و در نهایت با کمی خوششانسی میتوانیم جام را با خود به خانه برگردانیم.»
سرمربی راهراه پوشان تأکید کرد: «ما برای تعطیلات به کاردیف نیامدهایم. ما اینجا هستیم تا جام قهرمانی را با خود به تورین ببریم. تیم کاملاً متمرکز و جو آرامی دارد. اطمینان دارم که بازیکنانم فردا نمایشی فوقالعاده از خود ارائه خواهند داد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی