نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی در پایان بازی برگشت لخویا و پرسپولیس به عنوان بهترین بازیكن زمین انتخاب شد. این سومین باری بود كه ستاره بوشهری این عنوان را كسب می‌كرد و...

طارمی: می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم!

به گزارش خبرورزشی،طارمی در این رابطه گفت: بهترین بازیكن زمین تیم پرسپولیس بود. همه بچهها زحمت كشیدند و تا دقیقه 7+90 جنگیدند كه در لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانیم. تلاش همه بازیكنان بود كه این نتیجه حاصل شد و نه یك نفر!

وی ادامه داد: ما به عنوان قهرمان ایران میدانستیم چشم همه مردم به پرسپولیس است. باید خیلی چیزها را ثابت میكردیم و این اتفاق هم خدا را شكر افتاد. البته دوست داشتیم ایران نمایندگان بیشتری در جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا داشت اما متأسفانه سایر تیمهای كشورمان نتوانستند صعود كنند.

مهاجم پرسپولیس افزود: حالا كه به این مرحله رسیدیم، دیگر نمیخواهیم كنار بكشیم. باید بگویم یك كلام، ختم كلام؛ ما میخواهیم قهرمان آسیا شویم.

طارمی درباره سرمایهگذاری وسیع چینیها در فوتبال و سختی كسب عنوان قهرمانی آسیا گفت: فقط پول ضامن قهرمانی نیست. چینیها 500 میلیارد تومان هم هزینه كنند مشكلی نیست، ما باید خودمان باشیم. با تمركز و قدرت جلو برویم و مسئولان هم از پرسپولیس حمایت كنند. انشاءا... همه دست به دست هم میدهیم تا تنها نماینده ایران تا روز آخر در لیگ قهرمانان آسیا بماند و جام هم بگیرد.

مهاجم اول پرسپولیس درباره كسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: شعار نمیدهم ولی همه میدانند ارزش جام گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا به مراتب بالاتر از آقای گلی است. هدف اول همه ما پرسپولیسیها، قهرمانی در این مسابقات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی