نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سرشناس و باتجربه تیم ملی با ابراز رضایت از شرایط آمادگی ملی پوشان ابراز امیدواری کرد تا دوشنبه شب نتیجه شیرینی در آزادی رقم بخورد.

حسینی: آماده یک جنگ بزرگ هستیم

به گزارش خبرورزشی، سیدجلال حسینی مدافع تیم ملی در حاشیه تمرین ملی پوشان پیرامون شرایط تیم و بازی حساس با ازبکستان حرف های جالبی زد و ابراز امیدواری کرد طرفداران تیم ملی شب سختی را برای حریف با حضور گسترده در ورزشگاه رقم بزنند.
آماده یک جنگ بزرگ هستیم
 بچه ها اردوی خوبی داشتند و ما در میانه راه به تیم اضافه شدیم. برای یک بازی سخت و حساس آماده می شویم و آماده ایم تا این جنگ بزرگ را ببریم و جشن صعود برپا کنیم. برای مقابله با تیمی که از اول بازی ها یکی از رقبای سرسخت ما بوده و شرایط خوبی در جدول دارد، کاملا آماده هستیم.
آزادی را جهنم ازبکستان کنید
کار خیلی سختی پیش رو داریم ازبکستان همیشه یک رقیب سخت و خوب برای ایران بوده و امیدوارم بتوانیم در یک شرایط مناسب و با حمایت هواداران مان که این فقط درخواست من نیست بلکه همه بچه ها این درخواست را از حامیان تیم ملی دارند به ورزشگاه بیایند تا تیم ملی ایران را تشویق و آزادی را برای حریف جهنم کنند تا بتوانیم از سد ازبکستان گذر کنیم.  فکر می کنم این یکی از حساس ترین و سخت ترین بازی های ما خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی