نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با ميك مك درموت توافق كرده و قرار شده اين مربي بدنساز ايرلندي كار را در فصل جاري دست بگيرد. مربي كه فوتبال ايران را خوب مي‌شناسد چون مقطعي دستيار كارلوس كي‌روش در تيم ملي كشورمان بوده و اتفاقاً يكي از دلايل اصلي جذب او هم همين مسئله است.

استقلال با روش كی‌روش بدنسازی می‌كند

به گزارش خبرورزشی، بر اساس گفته مربيان استقلال، منصوريان جدا از عملكرد فني بالاي مك درموت، روي تجربه و متد كاري اين مربي هم حساب كرده است. يكي از مربيان استقلال در اين رابطه ميگويد: مك درموت با متد هلندي كار ميكند. شيوهاي كه در بدنسازي بسيار مورد علاقه كارلوس كيروش بوده و در تيم ملي ايران هم همين شيوه اجرا ميشد.

از سوي ديگر اين مربي با برنامهاي كه سرمربي تيم ملي به فدراسيون بابت نحوه آمادهسازي جهت حضور در جام جهاني داده كاملاً آشناست و سابقه كار در آن قالب را دارد روي همين اصل در روزهايي كه استقلال به خاطر برپايي اردوهاي تيم ملي از قالب مسابقه خارج ميشود، برخورداري از يك مربي بدنساز مثل مك درموت ميتواند بسياري از مشكلات فني تيم را حل كند چون همه بازيكنان دقيقاً  با همان فرمت مورد علاقه كيروش تمرين كرده و از فرم ايدهآل خارج نميشوند.

مك درموت از جمله مربياني است كه كيروش خيلي به كارش اعتقاد داشته و حتي ميگويند منصوريان با مشورت او اين مربي را جذب كرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی