۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلويزيوني كه حق پخش بازي‌هاي فوتبال را نمي‌دهد و با بستن شاهراه درآمدزايي باشگاه‌هاي مردمي، آنها را وادار مي‌كند براي داشتن اسپانسر و بهره‌گيري از كمك‌هاي حامي مالي تن به هر خفتي بدهند و پاي هر قراردادي را امضا كنند تا با اسپانسر مشترك «درد مشترك» داشته باشند، حالا كه همين اسپانسر مشترك مي‌خواهد يك كار مفيد انجام بدهد و شهرآورد تهران را اين بار در آلمان برگزار كند، بابت پخش بازي هيجان‌انگيز استقلال و پرسپوليس پول هم مي‌خواهد!

باور بفرماييد اشتباه چاپي نيست، شايعه و حاشيه هم نيست. تلويزيوني كه حق پخش بازيهاي استقلال و پرسپوليس را نميدهد، حالا درصد بالايي از درآمدهاي بازي دوستانه دو تيم را ميخواهد تا شهرآورد تهران كه اين بار قرار است در آلمان برگزار شود را پخش كند.

ديداري كه تلويزيون براي پخش زندهاش پول ميخواهد، بازي رانندههاي محترم اين ترمينال و منتخب تعاونيهاي آن ترمينال نيست، شهرآوردي است كه حداقل 40 ميليون ببيننده تلويزيوني دارد و از تمام سريالهايي كه صدا و سيما با پرداخت دستمزد دقيقهاي هوار ميليون تومان ميسازد، پربينندهتر و پرمخاطبتر است اما به جاي آنكه استقلال و پرسپوليس بگويند اگر پول ما را ندهيد، نميگذاريم بازي دوستانهمان در آلمان را به صورت مستقيم پخش كنيد، تلويزيون ميگويد پول ندهيد، پخش نميكنيم!

شما از دنياي وارونه تعريف ديگري هم داريد؟! در تمام اين سالها چنان فوتبال ما به ساز تلويزيون حركات موزون انجام داده كه حالا صدا و سيما نه تنها خودش را بدهكار فوتبال نميداند كه در جايگاه طلبكار مينشيند و مانع پيش پاي برگزاري يك شهرآورد تماشايي كه ميتواند تجربه جديد و جذابي براي فوتبال ما باشد، ميگذارد. فوتبال در اين سالها هرگز پول زور از صدا و سيما نخواست. حقش را ميخواست اما حالا بايد يك چيزي هم دستي بدهد... به قول شاعر؛ دنياي وارونه رو باش...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی