نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدي طارمي امروز (شنبه) جلسه‌اي با علي‌اكبر طاهري برگزار مي‌كند تا تكليفش براي جدايي روشن شود.

منشا و نانگ به ياد زوج ‌اندی ‌كول و دوايت يورک!

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپوليس يك ميليون يورو براي صدور رضايتنامه آقاي گل تعيين كرده كه هر باشگاهي به ويژه از نوع اروپايي حاضر به پرداخت آن نيست. بر اين اساس مهدي طارمي درخواست تخفيف كرده چون نميخواهد به قطر و چين برود و قصد دارد در اروپا بازي كند اما با جدايي طارمي تكليف خط حمله پرسپوليس چه ميشود؟ شنيدهها حكايت از آن دارد كه برانكو تصميم گرفته در صورت جدايي آقاي گل، الويس نانگ را به پرسپوليس بياورد، مهاجم كامروني استقلال خوزستان كه در ليگ قهرمانان آسيا عملكرد خوبي داشت.

الويس نانگ چند سال، سابقه بازي در فوتبال ايران، استقلال و فولاد خوزستان داشته و با شرايط بازي در كشورمان كاملاً آشناست. گادوين منشا مهاجم نوك فصل آينده پرسپوليس است كه الويس نانگ را در صورت جدايي مهدي طارمي كنار خود ميبيند. دو مهاجم سيهچرده كه همه را به ياد زوج رؤيايي اندي كول و دوايت يورك مياندازد.

اين دو در دهه 90 ميلادي گلهاي بسياري را روي همكاري يكديگر براي منچستريونايتد زدند و خاطرهانگيز شدند. يكي از اين دو تكنيكي بود و ديگري قلدر و جنگنده و به نظر ميرسد گادوين منشا و الويس نانگ هم چنين شرايطي داشته باشند البته پرسپوليس گزينههاي ديگري همچون وحيد اميري و علي عليپور را هم در اختيار دارد كه ميتوانند به عنوان زوج گادوين منشا در خط حمله به كار گرفته شوند.

اميري وينگر تكنيكي و سرعتي است كه قابليتهاي گلزني خود را در فصل گذشته به نمايش گذاشت. همچنين علي عليپور هم مهاجمي قلدر و دونده است كه به خوبي براي زوج خود فضاسازي ميكند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی