۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

يك ملي‌پوش فوتسال بانوان در حالتي نامتعادل و در حالي كه منابع غيررسمي مي‌گويند غلظت الكل خونش بالاي 40 درصد بوده، با يك مأمور جوان نيروي انتظامي كه عابر پياده محسوب مي‌شده، تصادف كرده و در پي اين تصادف منجر به قتل، از سوي نيروهاي انتظامي بازداشت شده است.

عموی ملی‌پوش متهم به قتل در تلاش برای رضايت اوليای دم

 وقتي خبرورزشي خبر اين سانحه دلخراش را به شكل داستان در شماره روز گذشته خود منتشر كرد، ناگهان تمامي سايتها و رسانههاي مجازي پر شد از بازنشر خبر اختصاصي خبرورزشي و تيتر «بازيكن تيم ملي به قتل متهم شد» كه روي جلد خبرورزشي ديروز به چشم ميخورد، بيشترين بازديد را در فضاي مجازي داشت.

ديروز بسياري از مخاطبان روزنامه و اهالي ورزش خواهان ارائه جزئيات بيشتر از سوي خبرورزشي بودند كه واقعاً اين كار در توان ما نيست و ترجيح ميدهيم تا زمان صدور مجوز از سوي مراجع قضايي، نام مليپوش فوتسال بانوان نزد ما امانت بماند.

فقط در تكميل گزارش اختصاصي ديروز همين اندازه بدانيد كه نام مأمور جوان كه شب نيمه شعبان آسماني شد، اميد زارعزاده است. مرحوم زارعزاده يزدي بود و خانوادهاش در يزد سكونت دارند. برابر با شنيدههاي ما، بعد از اين سانحه دلخراش، بارها عموي مليپوش متهم به قتل كه فعلاً با وثيقه سنگين آزاد است و به زودي بايد در دادگاه حاضر شود، با خانواده مقتول تماس گرفته و از آنها خواسته رضايت بدهند اما خانواده مقتول از اين كار خودداري كرده و گفتهاند به نيروي انتظامي وكالت دادهاند پيگير اين پرونده باشد.

يكي از نزديكان اين خانواده كه در همسايگي آنها زندگي ميكند و نويسنده و روايتگر اين داستان واقعي براي خبرورزشي بود، با تأييد اين خبر گفت: «خانواده مقتول قصد رضايت ندارد و در عين حال نيروي انتظامي پيگير ماجراي تصادف و قتل مأمور جوان خودش است.»

طي روزهاي آينده گزارش كاملتري از اين واقعه دلخراش را در خبرورزشي ميخوانيد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی