نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جان تری پس از پیوستن به استون‌ویلا ادعای مربیگری چلسی را هم دارد.

تری: با لمپارد یک روز مربی چلسی می‌شويم

به گزارش خبرورزشی، جان تري به عنوان بازيكن جديد استونويلا معرفي شده اما از حالا در فكر اين است كه به تيم محبوبش چلسي خيلي زود برگردد البته به عنوان مربي. اسطوره آبيها پيشنهاد تيمهاي بزرگتر در ليگ برتر، باشگاههاي آمريكايي و چيني را رد كرد تا راهي تيم استيو بروس بشود. او فاش كرده كه يك روز ميخواهد به عنوان مربي به استمفوردبريج برگردد: «اين هدف من است. من و لمپارد در مورد اين چيزها خيلي با هم حرف ميزنيم. من فكر نميكنم كه هيچ رؤيايي زيادي بزرگ باشد. من هميشه خواستار بهترينها بودهام و در زمينه مربيگري هم همينطور هستم و چلسي تنها گزينهام است اما خب اين واقعيت را ميدانم كه نميشود به عنوان اولين كارم از چلسي شروع كنم.»

تري اعتراف كرد كه بعد از تصميمگيري در مورد ترك چلسي بعد از كسب 15 جام با اين تيم، شبهاي زيادي فكرش مشغول بوده و بيخوابي كشيده: «ميدانستم كه بالاخره اين روز فرا ميرسد اما حتي حالا هم توصيف كردن آن لحظه با كلمات برايم دشوار است. حس ميكنم كه دوباره براي اولين بار دارم به مدرسه برميگردم. اين يك فصل جديد است كه شروع شده و برايم هيجانانگيز است.»

تري با ويلا قراردادي يك ساله به ارزش حدود 5 ميليون پوند بسته و اين قرارداد در صورت رضايت طرفين قابل تمديد است. تري، استيو بروس را به خاطر شجاعتي كه در هدايت ويلا به خرج داده ستايش كرد. برخي هواداران خودي در جريان بازي تيمشان در سال 2013 كه تري مصدوم شد او را هو كردند و فرياد «بگذاريد بميرد!» سر دادند اما حالا كاپيتان سابق چلسي ميخواهد با آنها آشتي كند: «براي يك شروع تازه با هواداران ويلا ميآيم. اشتياق زيادي دارم. قبلاً اين جا با من بدرفتاري شده اما من رشد كردهام و ياد گرفتهام.» بروس از اول تابستان كه در تعطيلات پرتغال با تري گلف بازي كرد كمكم توانست نظر مساعد او را جلب كند: «چند تا ضربه خوب به من داد تا توانست متقاعدم كند! من براي استونويلا با صددرصد توانم بازي ميكنم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی