نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال روز بیست و پنجم تیرماه در دربی دوستانه در آلمان به مصاف هم می روند.

برانکو و  منصوریان لیست می دهند، هواداران انتخاب می کنند

به گزارش خبر ورزشی، این بازی از آن جهت منحصر به فرد است که قرار است هواداران ترکیب دو تیم را انتخاب کنند و این موضوع می تواند این بازی را برای هواداران تیم شان بسیار جذاب کند.
در این شیوه از انتخاب ترکیب سرمربی های دو تیم نام 2 بازیکن را در هر پست انتخاب می کنند و این هوادران هستند که انتخاب می کنند کدام بازیکن در دربی برای تیم شان به میدان بروند.
به عنوان مثال در استقلال خیلی ها دوست دارند بدانند که در پست هافبک بازیساز آیا انتخاب هواداران مجتبی جباری پا به سن گذاشته و البته محبوب است یا آنها ترجیح می دهند فرشید اسماعیلی و یا داریوش شجاعیان جوان تر و دونده تر رای بدهند. همچنین هواداران استقلال باید انتخاب کنند از بین باقری، چشمی و نورافکن کدام دو نفر زوج هافبک دفاعی این تیم را تشکیل بدهد.
در پرسپولیس هم همین چالش ها وجود دارد، به عنوان مثال هواداران این تیم باید از بین سیامک نعمتی و وحید امیری یکی را به عنوان هافبک چپ انتخاب کنند و یا بگویند از بین سیدجلال حسینی، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده کدام دو نفر زوج دفاع وسط را تشکیل می دهند. البته در صورتی که طارمی به تمرینات پرسپولیس اضافه شود انتخاب از بین او و منشا برای پست مهاجم هدف بسیار جذاب خواهد بود.
با این شرایط به نظر می رسد هواداران استقلال و پرسپولیس نقش بسیار مهمی در تعیین نتیجه بازی دارند و وظیفه آنها برای اولین دربی تاریخ در خارج از ایران بسیار سنگین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی