۰
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه رسانه های خارجی مدام از تمایل تیم های اروپایی برای بخدمت گیری سردار آزمون خبر می دهند پدر این بازیکن به صراحت اذعان داشت که مهاجم تیم ملی در روبین ماندنی است و می خواهد در فصل منتهی به جام جهانی روزهای مطمئنی را سپری کند.

آزمون: سردار در روبین ماندنی است

به گزارش خبر ورزشی، خلیل آزمون خبر حضور سردار در تیم بشیکتاش را رد کرد و گفت:« اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و سردار چون با روبین کازان یک سال دیگر قرارداد دارد باید در این تیم بازی کند. ضمن اینکه تا وقتی در این دنیا باشم به هیچ وجه اجازه نمیدهم سردار یک روز هم در فوتبال ترکیه بازی کند. جالب اینکه رسانهها هم به آن دامن میزنند و بعد هم مینویسند این موضوع شایعه است. اگر شایعه است چرا اینطور مینویسید؟! با احترام به مردم و هواداران سردار باید بگویم که الان وقت رفتن سردار نیست. او باید بماند تا هم قرارداد یکسالهاش با کازان تمام شود و هم اینکه در آستانه جام جهانی بتواند در کشور میزبان این جام بیشتر از گذشته با فضای روسیه آشنا شود.»
نکته جالب توجه اینکه خلیل آزمون از درخواست ویژه بردی یف خبر داده است. او در این باره می گوید:« وقتی بردیف پرشهای بی نظیر سردار را دید از من درخواست کرد تا سال گذشته با گلرها و مدافعان روستوف و امسال هم با گلرها و مدافعان کازان کار کنم و در حالی که در ایران به من به عنوان مربی والیبال اهمیت نمیدهند، در خارج از ایران یک سرمربی فوتبالی از علم من والیبالی چطور استفاده میکند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی