نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزي كه پارس جنوبي جم به رقابت‌هاي ليگ برتر صعود كرد، چند روز بعد ماشين‌آلاتي در ورزشگاه اين شهر مشاهده شد كه نشان مي‌داد مسئولان عزم خود را جزم كرده‌اند كه براي ليگ برتر آبروداري كنند.

به گزارش خبرورزشی،پارس جنوبي با حضور مهدي تارتار و بازيكناني كه شايد فكر نميكردند مجوز صعود به ليگ برتر را بگيرند، كار را به اينجا رسانده و مسئولان فدراسيون فوتبال هم از تحولات رخ داده در جم راضي هستند.

اميدواريم پارس جنوبي بتواند با پايان مراحل بازسازي، در ورزشگاه خود از تيمهاي ليگ برتري ميزباني كند.

در رشت اما چه اتفاقي افتاد؟ وقتي سپيدرود به رقابتهاي ليگ برتر صعود كرد، با اينكه هشدارهاي لازم از سوي فدراسيون فوتبال داده شد، كسي مراحل بازسازي ورزشگاه عضدي را جدي نگرفت. همانطور كه سالهاست مسئولان با ملوان بازي اسم و فاميل درميآورند و هر فصل آن را به يك نفر پاس ميدهند، همانگونه كه سپيدرود 50 سال بلاتكليف بود، ورزشگاه پير شهر رشت هم در بهار و اوايل تابستان حتي رنگ هم نشد... 

زمان گذشت و چه بيرحمانه هم گذشت تا اينكه چند روز پيش تازه رشتيها فهميدند منهاي تمام مشكلات سپيدرود كه بيپولي و بلاتكليفي است، ورزشگاه هم براي بازيهاي ليگ ندارند.

عجبا! عجب شهر جالبي است اين رشت؛

چند سال قبل ورزشگاهي به نام سردار جنگل در رشت ساخته شد كه از روز نخست بهرهبرداري آن بلااستفاده ماند چون ورزشگاه را ساختند و سپس فهميدند جايگاه خبرنگاران ندارد. يك شاهكار هنري بيبديل از سوي سازندگانش! و شاهكارتر اينكه در اين فصل كسي به فكر مرمت و بازسازي ورزشگاه عضدي نبود. كسي به فكر زير كشت بردن زمين ورزشگاه سردار جنگل نبود و به همين دليل امروز يكي ميگويد سپيدرود در سردار جنگل به ميدان ميرود، يكي خبر ميدهد خير؛ مردم دوست دارند بازيهاي تيم در عضدي برگزار شود.

نميدانيم آيا نميشد زودتر از اينها به فكر يك بازسازي ساده در يكي از اين دو ورزشگاه باشند؟ حتماً بايد به زمان شروع ليگ نزديك ميشديم تا متوجه ميشدند سپيدرود براي برگزاري بازيهايش ورزشگاه استاندارد ندارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی