نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرويز مظلومي، سرمربي سابق استقلال فصل گذشته يكي از سرشناس‌ترين مربيان غايب در ليگ ‌برتر بود.

مظلومی: منصوريان با اين مُهره‌ها بايد قهرمان شود

به گزارش خبرورزشی، او امسال هم از ليگ برتر دور ماند ولي به هر حال مظلومي جزء مربياني است كه شايد در طول فصل شانس مربيگري در يك تيم ليگ برتري را داشته باشد. با مظلومي درخصوص شرايط فعلي استقلال و مسائل مختلف ديگر صحبت كرديم كه خلاصه حرفهايش را ميخوانيد:

اميدوارم ليگ جذاب باشد

از مظلومي در ابتدا درخصوص خريدهاي استقلال و پرسپوليس و اينكه چه تيمهايي مدعي قهرماني هستند، سؤال ميكنيم كه او ميگويد: استقلال و پرسپوليس خريدهاي خوبي انجام دادند؛ خصوصاً استقلال كه نقاط ضعف خودش را پوشش داد و حالا تلفيقي از بازيكنان جوان و باتجربه را در اختيار دارد. پرسپوليس هم تيم خوبي است. من فكر ميكنم مدعيان جدي قهرماني همين دو تيم باشند چراكه تراكتورسازي با مشكل يارگيري مواجه شده و ذوبآهن هم زياد بازيكن نگرفته است. من نميدانم چرا قلعهنويي بيكار نشسته و اين تيم بايد تقويت شود. سپاهان هم حاجصفي، بهترين بازيكن خودش را از دست داد. شما ديديد كه پارسال رقابت قهرماني بين سه تيم بود و اين همه جذابيت داشت و من معتقدم هر قدر مدعيان بيشتر باشند، رقابت حساستر ميشود. الان فقط استقلال و پرسپوليس خودشان را قويتر كردهاند و بقيه تيمها دنبال سهميه آسيا هستند نه قهرماني.

تيمهاي ديگر هم بايد قوي باشند

از مظلومي در مورد دوقطبي بودن فوتبال سؤال ميكنيم كه او نظرش را اينگونه ميگويد: در اين چند سال تيمهاي شهرستاني توانستند خودشان را مطرح كنند و فوتبال از حالت دو قطبي خارج شد. من معتقدم اگر بخواهيم ليگ پويايي داشته باشيم و بازيهاي هيجانانگيزي ببينيم، بايد همه تيمها قوي باشند. البته حرف من به اين معنا نيست كه استقلال و پرسپوليس ضعيف باشند چون آنها هم دو قطب اصلي فوتبال هستند و هميشه بايد در بهترين شرايط ممكن قرار بگيرند. اين دو تيم متأسفانه چند سال در افت بودند ولي اميدوارم هميشه پرقدرت باشند. من براي پرسپوليس در آسيا هم آرزوي موفقيت ميكنم و اميدوارم استقلال هم فصل خوبي داشته باشد.

بازگشت منتظري و جباري

مظلومي درخصوص بازگشت مجتبي جباري و پژمان منتظري كه در استقلال سابقه كار كردن با آنها را دارد، ميگويد: استقلال جدا از جباري و منتظري خريدهاي خوب ديگري مثل شجاعيان و بيتسعيد انجام داد. اگر مجتبي سالم باشد، خيلي ميتواند به استقلال كمك كند و تجربه پژمان منتظري هم در خط دفاعي به درد استقلال ميخورد. در خط حمله نيز شرايط با وجود سجاد شهباززاده، بيتسعيد و چند بازيكن ديگر خوب است و قدرت خط حمله استقلال بيشتر شده است.

استقلال بايد قهرمان شود

مظلومي در قسمت ديگري از حرفهايش تأكيد ميكند كه آبيها بايد با اين تيمي كه دارند، قهرمان شوند. او به توقع هواداران استقلال از اين تيم اشاره كرده و ميگويد: پارسال استقلال نايبقهرمان شد ولي امسال هواداران اين تيم به چيزي جز قهرماني راضي نيستند. استقلال امسال بايد با اين تيم قهرمان شود و در هر سه جام مدعي باشد. بعد از شكست برابر العين، منصوريان اعلام كرد استقلال نياز به بازيكنان بينالمللي دارد كه حالا اين بازيكنان جذب شده است. حالا منصوريان بايد با اين مهرهها قهرمان شود و اميدوارم او در كارش هميشه موفق باشد. البته از هواداران ميخواهم اين تيم را در 30 بازي ليگ برتر و بازيهاي جامحذفي و آسيا حمايت كنند و صبر داشته باشند.

دوري از ليگ برتر

پرويز مظلومي آخرين بار دو فصل پيش هدايت استقلال را برعهده داشت. از او درباره دوري از ليگ سؤال ميكنيم كه ميگويد: بعد از جدايي از استقلال به استراحت نياز داشتم و امسال هم درگير بيماري مادرم بودم كه البته دوست نداشتم خيليها باخبر شوند. چند پيشنهاد از ليگ يك داشتم اما دوست ندارم آنجا فعاليت كنم. عجلهاي هم براي مربيگري در ليگ برتر ندارم و هر وقت شرايط مناسب بود، كار ميكنم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی