نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریس رونالدو فعلاً نمی‌خواهد از رئال جدا شود و از تصمیمی که گرفته بود پشیمان شده است.

كريس فعلاً قصد رفتن ندارد

به گزارش خبرورزشی، كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئالمادريد از طريق نزديكانش به سران باشگاه مادريدي اعلام كرده كه نظرش تغيير كرده و در حال حاضر به ماندن در باشگاه مادريدي ميانديشد. در روز 16 ژوئن بود كه روزنامه آبولا چاپ پرتغال با انتشار خبري مبني بر تصميم كريس براي ترك رئال، توفان بزرگي در فوتبال اروپا به پا كرد. در آن گزارش نوشته شده بود كريس تصميمش را براي ترك رئالمادريد گرفته و قصد تجديدنظر در تصميمش را ندارد اما حالا سران رئال بعد از دريافت پيغامي از كريس مبني بر عقبگرد در اين تصميم، خيالشان راحت شده است.

فلورنتينو پرس رئيس باشگاه مادريدي بعد از انتصاب مجددش به سمت رياست باشگاه، علناً به دفاع از كريس رونالدو پرداخت و گويا همين حمايت همهجانبه كافي بود تا كريس محبت و حمايت سران باشگاه را لمس كرده و در برنامهاش براي ترك باشگاه تجديدنظر كند. البته تصميم تازه كريس براي ماندن در رئال تا پايان مدت قراردادش با اين تيم (تا سال 2021) كه در روز 6 نوامبر سال گذشته ميلادي با تمديد قراردادش رقم خورد، هنوز ممكن است در روزهاي آتي دستخوش تغييراتي شود چرا كه پيغام آرامشبخشي كه يكي از نزديكان كريس براي سران باشگاه مادريدي فرستاده، پيغامي دوپهلوست: «در حال حاضر همه چيز خوب و در كمال آرامش است. در حال حاضر هيچ مشكلي وجود ندارد. بايد ببينيم كه چه پيش خواهد آمد...»

بدين ترتيب و با وجود اين پيغام، كسي با قاطعيت تمام نميتواند بگويد كريس فصل آينده را در رئالمادريد سپري خواهد كرد و همه چيز ممكن است تا پايان مهلت بازار نقل و انتقالات تابستاني عوض شود چرا كه روز 31 جولاي جلسه بازجويي كريس رونالدو در مورد اتهام فساد مالياتي او در بين سالهاي 2011 تا 2014 در دادگاه آلكوركن شهر مادريد برگزار خواهد شد و در آن روز كريس توضيحاتي را در اين ارتباط ارائه كرده و در مورد اتهام فرار 7. 14 ميليون يورويي مالياتي وارده به او، صحبت خواهد كرد و برگزاري اين جلسه ميتواند نقش پررنگ و تأثيرگذاري در آينده كريس و ماندن يا نماندنش در باشگاه مادريدي ايفا كند.

اين روزها كريس رونالدو در حال سپري كردن تعطيلات تابستانياش است و به قانون سكوت روي آورده و شخصاً صحبت يا اظهارنظري نميكند. بعد از باخت چهارشنبه گذشته تيم ملي پرتغال مقابل شيلي در بازي نيمهنهايي جام كنفدراسيونها و در ضربات پنالتي، كريس مستقيماً به مادريد سفر كرد و با دو نوزاد دوقلويش، متئو و اوا براي اولين بار ديدار كرد.

در جريان برگزاري جام كنفدراسيونها، زينالدين زيدان، سرمربي رئال با كريس تلفني به گفتوگو پرداخت و به او گفت كه از روز 3 آگوست در اردوي تابستاني تيم روي او حساب باز كرده است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی