نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو نماینده کامپوند ایران برای شرکت دربازی‌های جهانی لهستان فردا عازم این کشور می شود تا از شنبه به مصاف کماندار برتر دنیا بروند.

پاکزاد : برای مدال به لهستان می رویم

به گزارش خبرورزشی ، بهزاد پاکزاد مربی تیم ملی کامپوند با اشاره به آمادگی دو نماینده اعزامی به بازیهای جهانی لهستان که دررشتههای غیرالمپیکی برگزار میشود، می گوید : « بازیهای جهانی لهستان به دلیل رنکینگ بالایی که دارد و حضور برترین های دنیا دراین تورنمنت ازاهمیت زیادی دارد ونشانگراین است که گرفتن مدال راحت نیست . البته اسماعیل عبادی و پریسا براتچی دو نماینده  ما که باید دراین تورنمنت با ۲۴ کماندار برتر دنیا به رقابت بپردازند از آمادگی بالایی برخور دارند و برای کسب بهترین نتیجه تمرینات سختی انجام داده اند.»
مربی تیم ملی کامپوند به رنکینگ عبادی اشاره می کند : « عبادی در حال حاضر با ۷۱۰ امتیاز رکورددارآسیاست و حتی درتمرینات ، رکورد ۷۱۵ را نیز زده است . اگر بتواند همین رکورد را در بازیهای جهانی لهستان بزند، قطعا یکی از مدال آوران خواهد بود . البته با توجه به فاصله کمی که ازکاپ آسیایی چین تایپه تا بازیهای لهستان است، تمام سعیمان بر این است که با کم کردن فشار تمرینات و ریکاوری مناسب عبادی را از نظر بدنی به بهترین شرایط ممکن برسانیم تا با تمرکز بالایی درمسابقات شرکت کند.»
پاکزاد درباره پریسا براتچی می گوید : « براتچی درمسابقه های چین تایپه نتوانست انتظارات را بر آورده کند و حتی رکورد خود را که درتمرینات میزد، نتوانست درچین تایپه تکرار کند. البته چین تایپه تجربه خوبی برای او بود تا در لهستان مراقب عملکردش باشد . براتچی اگر با تمرکز بیشتری تیربزند، یکی از ورزشکاران خوب ما در کامپوند زنان درآینده خواهد بود.»
مربی تیم ملی کامپوند با اشاره به زمان شروع بازیها ادامه می دهد : « رقابت این دو کماندار در لهستان از هفتم مرداد آغاز میشود که امیدوارم بتوانیم بار دیگر همانند چین تایپه افتخار آفرینی کنیم و با دست پربرگردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی