نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرمهدی‌زاده کاراته کای ملی پوش سبک وزن مدال نقره بازی‌های جهانی ورلد گیمز لهستان دست یافت . امیر کاراته ایران برای صعود به فینال ، با تساوی یک - یک و باخت در قانون سنشو برابر داگلاس ، دردورهای بعدی صوفیانی فرانسوی ، داروسکی لهستانی و خورخه گومز اسپانیایی را با شکست بدرقه کرد. او درفینال با باخت 4-2 به فردوسی فرضعلی اف آذربایجانی نفر سوم‌ جهان 2016 به مدال نقره بسنده کرد .

طلا از دست امیرکاراته پرید !

به گزارش خبرورزشی، مهدیزاده بعداز مدال نقره بازیهای جهانی ورلد گیمز می گوید : « اولین حضورم در این رویداد مهم را تجربه کردم و با شکست  حریفانم به فینال رسیدم. زمان زیادی نداشتم و خستگی  قهرمانی آسیا و سفر طولانی به لهستان باعث شد آنگونه که باید روی تاتامی ورلد گیمز ظاهر نشوم . پس از قهرمانی آسیا دو روز فرصت داشتم تمرین کنم ، همه  تلاش خودم را آماده کردم و برای تمرین بدنسازی از سیدمحمد حسینی برنامه گرفتم ،با  تمرین خوب  به سرعت ریکاوری کردم.»
او حالا با حسرت از فینال  حرف می زند: «   در مسابقه   از حریفم جلو بودم ، مبارزه دستم بودم و میتوانستم به راحتی   طلا بگیرم ،اما  به خاطر یک لحظه غفلت آن را ازدست دادم ، نمیخواهم  درباره داوری صحبت کنم و باختم را توجیه کنم . اما داوران با دو اخطار کم کاری بی دلیل ، شرایط مبارزه را تغییر دادند و حریف هم ازاین فرصت استفاده کردو با غافلگیری امتیازمناسبی گرفت و برنده شد.»
مهدیزاده با از دست دادن  طلا   ناراحتی است : « طعم مدال نقره درمیدانی که همه نخبه های دنیا حضور دارند بد نیست ، اما ازاینکه مدال طلا نگرفتم ناراحت هستم . چون خیلی آماده بودم و توانایی گرفتن مدال طلا را هم داشتم اما تصمیمات داور و اخطارهای بی موردی که به من داد، بسیارعجیب بود و روند مبارزه نهایی بازی های جهانی را تغییر داد.»
  قهرمان  آسیا درباره  سوختگی پایش می گوید : « بعداز کشورهای اسلامی با سوختگی شدید پایم یک ماه خانه نشین بودم و راه رفتن برایم سخت بود . می خواستم ازمسابقه های قهرمانی اسیا انصراف دهم اما به خاطر   بازیهای جهانی ورلدگیمز از این تصمیم صرف نظر کردم و خودم را به قهرمانی آسیا رساندم و به لطف خدا درقهرمانی آسیا مدال طلا گرفتم خیلی دوست داشتم که در ورلد گیمزلهستان ، طلای قهرمانی آسیا قزاقستان را تکرار کنم اما داوران اجازه ندادند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی